חדשות בארץ

תופעת העכברושים בבני ברק: פעוטה כבת שנתיים וחצי ננשכה במיטתה

שוב תושבי בני ברק משלמים מחיר על ההזנחה. חבר המועצה יעקב וידר: "מתפללים לרפואתה השלמה של חיה רחל בת אפרת. שוחחתי עם אב המשפחה, חיזקתי אותו והבטחתי לו שאמשיך להילחם עד מיגור סכנת הנפשות הזו מהעיר שלנו"

  • כ"ה סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תופעת העכברושים בבני ברק ממשיכה להתפשט, הפעם – זה עולה גם בנפגעים. פעוטה כבת שנתיים וחצי ננשכה על ידי עכברוש בזמן שישנתה במיטתה בבני ברק והיא מאושפזת כעת בבית החולים.

חבר מועצת בני ברק, יעקב וידר, כתב אתמול בפייסבוק: "הלילה עכברוש ענק נשך ילדה בת שנתיים וחצי בכל הגוף בזמן שישנה בבית במיטה שלה במרכז בני ברק. הילדה מאושפזת כעת בבית החולים וכולנו מתפללים לרפואתה השלמה של חיה רחל בת אפרת. שוחחתי עם אב המשפחה, חיזקתי אותו והבטחתי לו שאמשיך להילחם עד מיגור סכנת הנפשות הזו מהעיר שלנו".

רק לאחרונה דיווחנו כאן על מכת העכברים והחולדות בבני ברק. תושבים רבים החלו לעלות תמונות לרשתות החברתיות ולטענתם מספר ילדים ננשכו. עיריית בני ברק לא הכחישה כי הדבר מהווה סכנה לשלום הציבור. באחד המקרים, תועד סרטון של "משפחת עכברים" שמטיילת להנאתה בבית בעיר.

לפני מספר שבועות ננשך תושב העיר ברגלו ונזקק לטיפול רפואי מיידי. הסיפור הזה לא נגמר כאן. התושבים טוענים כי לאחרונה התופעה מכה גם בגני הילדים והם חוששים לשלוח את הילדים לשם.

התושבים מספרים, והעירייה לא מכחישה, כי ישנה תופעה של אלפי עכברושים בחדרי מדרגות ופחי הזבל בעיר. וידר, יו"ר סיעת הליכוד, פנה גם אז לשרה להגנת הסביבה, ח”כ עידית סילמן. הוא ביקש מהמשרד להגנת הסביבה להכריז על בני ברק כ"איזור מסוכן".

תגיות:בני ברקעכברושים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה