חדשות בארץ

ח"כ כסיף לצעיר יהודי שסיפר לו שחברו נרצח בפיגוע: "בקרוב אצלך"

ח"כ חנוך מילביצקי הגיש תלונה נגד ח"כ עופר כסיף בגין מקרה שארע בירושלים בשישי. ח"כ אביחי בוארון דרש לפתוח בחקירה: "גם לחופש הביטוי יש גבול. דם יהודי אינו הפקר"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

חבר הכנסת חנוך מילביצקי (הליכוד) הגיש היום (ראשון) תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד ח"כ עופר כסיף (חד"ש) בגין איחולי רצח לצעיר יהודי בירושלים.

ברשתות החברתיות פורסם ביום שישי האחרון תיעוד, בו נראה כסיף בסיור בירושלים כאשר לפתע אדם פונה אליו, מספר לו שחברו נרצח בפיגוע באותו מקום. כסיף איחל גם לו להירצח בפיגוע כשאמר: "בקרוב אצלך".

בתגובה כסיף לא הכחיש שאמר את הדברים, אך טען שלא מדובר במוחה תמים אלא ב"מטרידן אלים".

לאחר הגשת התלונה נגד ועדת האתיקה אמר מילביצקי: "אינני נוהג להגיש תלונות שכאלו אבל כאן נחצה רף שאסור להסכים לו". זו תלונה שנייה שמוגשת נגד כסיף בוועדת האתיקה על אותו מקרה. את התלונה הראשונה הגישה סיעת עוצמה יהודית.

בנוסף, ח"כ אביחי בוארון פנה בסוף השבוע במכתב לראשי מערכת אכיפת החוק ולוועדת האתיקה ודרש לפתוח בחקירה נגד חבר הכנסת מסיעת חד"ש.

"האיחולים של עופר כסיף לצעיר ישראלי להירצח כמו יהודים אחרים שנרצחו בעיר העתיקה היא אמירה מחרידה שצריכה לזעזע כל יהודי בישראל", אמר בוארון. "גם לחופש הביטוי יש גבול, בפרט לחבר כנסת שדבריו נשמעים. דם יהודי אינו הפקר. מקומו לא בכנסת ישראל -  היועמ"ש, הפרקליטות וועדת האתיקה צריכים למצות את הדין עם כסיף".

תגיות:חופש ביטויפיגועעופר כסיףחנוך מילביצקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה