חדשות בארץ

כוחות צה"ל יהרסו את הבית בו התגורר המחבל שרצח את אילן גנלס הי"ד

ביתו של המחבל מאהר שלון, שביצע בחודש פברואר האחרון את פיגוע ירי בכביש 90, ממוקם במחנה הפליטים ביריחו. נגד המחבל הוגש לפני כחודש כתב אישום בגין עבירת רצח

אלן גנלס הי"ד (צילום: (מתוך הרשת, לפי סעיף 27א’ לחוק זכויות יוצרים)אלן גנלס הי"ד (צילום: (מתוך הרשת, לפי סעיף 27א’ לחוק זכויות יוצרים)
אא

צה"ל הודיע היום (חמישי) על הכוונה להרוס את ביתו של המחבל מאהר שלון, שביצע בחודש פברואר האחרון את פיגוע הירי בכביש 90, בו נרצח אילן גנלס הי"ד. הבית ממוקם במחנה הפליטים ביריחו.

לפני כחודש הגישה התביעה הצבאית כתבי אישום נגד שלון ונגד לואי מערוף, שסייע לו בפיגוע. השניים נאשמים בעבירות של גרימת מוות בכוונה בצוותא, המוגדרת לפי הדין הצבאי כמקבילה לעבירת רצח, בניסיון לגרימת מוות בכוונה ובעבירות נוספות הקשורות לאחזקת נשק.

על פי כתבי האישום, המחבלים תכננו יחד לבצע פיגוע ירי. לשם כך רכשו אקדח, תחמושת ורכב ונסעו לאורך כביש 90. כשהבחינו המחבלים בכלי רכב ישראלים, הנעים על הכביש, הם ירו לעברם.

הרכב שבו נהג גנלס היה בין האחרונים בשיירה, שנסעה בכיוון הנגדי של המחבלים. אלה התקרבו לעברו ופתחו בירי שחדר את השימשה הקדמית ברכב בו נהג. לאחר מכן ירו המחבלים לעבר כלי רכב ישראלי אחר, ונמלטו מן המקום. בתום מצוד נלכדו על ידי כוחות הביטחון כשהם מסתתרים באזור יריחו.

תגיות:הריסת בתי מחבליםמחבלאילן גנלס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה