חדשות מדע וטכנולוגיה

העתיד כבר כאן: זהו אמצעי התשלום החדש - שכובש את סין בסערה

אם בעבר זה היה מופרך, היום זה לגמרי 'אין': הכירו את אמצעי התשלום החדש שיצא לדרך לאחרונה בסין, ואלפים כבר הצטרפו אליו. ומתי בישראל?

אא

כל העולם כבר הולך לעבר 'חדשנות', ודברים שהיו טובים לפעם - כבר לא טובים היום. כך למשל, מדינות רבות מתקדמות כבר אל עבר טכנולוגיות של תשלום דיגיטלי, אך מי ש'קטפה' את המקום הראשון בתחרות הבלתי רישמית הזו לתשלום דיגיטלי מאובטח ומהיר במיוחד היא דווקא סין, שמתכנתיה חשבו במשך שנים על פיתרון יצירתי שייפטר לחלוטין מ... מזומן. 

כן, כן, שמעתם נכון. 

היום כבר כמעט לא תמצאו בערים הגדולות במדינה, בית עסק שמכבד את עצמו, ומסכים שתשלמו לו במזומן. מי שעומד מאחורי החידושים הטכנולוגיים הללו הוא חברת אחזקות סינית בשם Tencent שבתערוכה מיוחדת שנערכה בסוף החודש, הוצגו החידושים האחרונים שלה. 

השאיפה היא להגיע לכמה שיותר בתי עסק שירכשו את הטכנולוגיה - שמציעה כיום תשלום באמצעות זיהוי של כף היד (!),ותו לא. 

תחשבו על זה: לא צריך ארנק, לא צריך קוד סודי, לא צריך אישורים. פשוט כך, ועד כדי כך פשוט. מכשיר קטן סורק את כף היד, מזהה את המשתמש ומאשר את העסקה. 

"הטכנולוגיה שלנו מתאפשרת הודות לעובדה שלכל אדם בעולם הזה יש טביעת כף יד מיוחדת לו", מסבירים בחברה נוספת בשם WeChat שעובדת בשיתוף פעולה עם חברת האחזקות. 

בעזרת אפליקציה מיוחדת שהמשתמשים מורידים אל הטלפון החכם שלהם, הם סורקים את כף ידם מכמה וכמה זוויות. בד בבד, מצלמות בעלות יכולת פנומנלית להתפקס על הפנים וחיישנים של אינפרא אדום שמותקנים באפליקציה - עוזרים לקבל תמונה שלימה על האדם שמבקש להצטרף לשירות. 

כשהתהליך מסתיים, הלקוח מקבל קוד סוחר - שבאמצעותו הוא יכול לשלם דרך הטלפון בחנויות ואתרי אינטרנט. 

תגיות:עתידסיןתש"פאמצעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה