חדשות בארץ

נתניהו: "ניאבק ביוקר המחיה, זו לא גזרת גורל"

ראש הממשלה כינס את ועדת השרים למאבק ביוקר המחיה לישיבה ראשונה: "המחירים בישראל גבוהים באופן משמעותי לעומת רוב המדינות המפותחות. היבואנים, היצרנים והמפיצים פשוט איבדו את הבלמים"

נתניהו (צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL)נתניהו (צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL)
אא

(מתוך הטוויטר של נתניהו)

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום (שני) את ועדת השרים למאבק ביוקר המחיה בראשותו, בלשכתו בירושלים.

בפתח הדיון הראשון של הוועדה, שהוקמה אתמול על ידי הממשלה, אמר נתניהו: "אנחנו מקיימים היום את הישיבה הראשונה של ועדת השרים למאבק ביוקר המחיה, והישיבה הראשונה קודם כל תוקדש להצגת הבעיה".

"המחירים בישראל גבוהים באופן משמעותי ממוצרים דומים או ממוצרים זהים לעומת רוב המדינות המפותחות. אין שום הצדקה אובייקטיבית לפערים הללו. יש כאן שכבות גיאולוגיות של מונופולים גלויים ונסתרים וכל מיני חסמים לתחרות. בנוסף, אני מתרשם שלאחרונה היבואנים, היצרנים והמפיצים פשוט איבדו את הבלמים".

"אנחנו נאספנו כאן, ונאסף כאן מעת לעת, כי אנחנו הולכים לבחון את זה ואנחנו הולכים להיאבק בזה. זו לא גזרת גורל", הצהיר נתניהו. "ישראל לא צריכה להיות יקרה יותר מרוב המדינות המפותחות בעולם. יחד עם חבריי לממשלה, ועם הצוותים המקצועיים, אנחנו ניכנס למאבק נחוש ביוקר המחיה".

"ביקשתי לקיים את הישיבה הבאה בעוד שבועיים, בישיבה הזו, אני אבקש מהדרגים המקצועיים להציג צעדים מעשיים למאבק. אנחנו ניוועד כל כמה שבועות באופן קבוע, עם תוכנית עבודה. נעבור משרד משרד, כדי להוריד את יוקר המחיה לכם, אזרחי ישראל", סיכם ראש הממשלה.

תגיות:יוקר המחיהבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה