סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת: "ככל שאני מתקרבת לדת, אני חרדה פחות"

תקוה גדעון כתבה לעוקביה: "אני בן אדם מאמין, אז אוטומטית זה מוריד ממני המון. זאת לא שמירת השבת, זו פשוט הידיעה שהשם מקשיב לי ואיתי תמיד"

  • ט"ז סיון התשפ"ג
בעיגול: תקוה גדעון (צילומים: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90, shutterstock)בעיגול: תקוה גדעון (צילומים: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90, shutterstock)
אא

אושיית הרשת תקוה גדעון מוכרת בשל זכייתה בתוכנית ריאליטי. לאחרונה היא החלה בסשן שאלות ותשובות עם עוקביה וגם אתמול – ערכה כזה עם עשרות אלפים. היא סיפרה בצורה פתוחה על ההתקרבות שלה לדת, מה שמסייע לה, כך לדבריה – להתמודד עם מצבים של חרדה או חוסר שקט.

כאשר נשאלה "מה הטיפ הכי טוב שלך להתמודדות עם חרדה?" היא ענתה: "יש כאלה שמתמודדים עם חרדה בזה שהם נותנים לה מקום, ויש כאלה עם כדורים, ויש כאלה שמבינים שכולם חווים את זה, המציאות לא מאפשרת אחרת. אני איפשהו באמצע", העידה על עצמה.

"אני בן אדם מאמין, אז אוטומטית זה מוריד ממני המון. ככל שאני מתקרבת לדת יותר, ככה אני חרדה פחות", הוסיפה גדעון. "מתקרבת לדת מבחינתי זה לא מה שאני לובשת או אם אני שומרת שבת, זו פשוט הידיעה שהשם מקשיב לי ואיתי תמיד".

בהמשך הוסיפה כי היא מטופלת לעתים אצל פסיכולוגית. "עצם השיתוף יגרום לך להיות חרדה פחות", כתבה. "מספיק שתדברי עם חברה ותביני שלכולם יש חרדות, וזה דבר טבעי. הרבה פעמים אני נותנת לחרדה מקום, ויום למחרת אומרת לה 'יאללה, מספיק לך', ומרימה את עצמי. לא נותנת לה להוריד אותי. גם אם זה קשה, אני עובד על עצמי, וזה פשוט עובד לי".

תגיות:תקוה גדעוןסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה