חדשות בארץ

אחרי שזוכה: זדורוב יתבע 480 שקל על כל יום בכלא

מי ששוחרר מהכלא לאחר שנים טוען כי כתב האישום לא היה צריך להיות מוגש, ולכן הוא זכאי לפיצוי של 2.5 מיליון שקל. הרכב השופטים שיכריע בסוגיית הפיצוי הוא זה שזיכה אותו

  • ט"ז סיון התשפ"ג
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

רק לפני מספר שבועות שוחרר רומן זדורוב מהכלא - ועכשיו מגיעה תביעת המיליונים שלו. עורכי דינו של מי שזכה במסגרת משפט רצח תאיר ראדה ז"ל, דורש כ-480 שקל עבור כל יום שישב בכלא.

על פי הדיווח הבוקר (שני) בחדשות 13, התביעה תוגש במסגרת סעיף מיוחד בחוק העונשין, אותו זכאי לקבל רק אדם שכתב האישום כלפיו לא היה אמור להיות מוגש, או שהתיק שלו טופל בצורה רשלנית. זדורוב טוען כי כתב האישום לא היה אמור להיות מוגש, ולכן הוא דורש פיצוי גבוה מאוד.

בחוק נקבע כי התקרה אותה יוכל לדרוש היא 480 שקל ליום. בחישוב פשוט, זדורוב ידרוש כ-2.5 מיליון שקל. בלי קשר, הוא שוקל גם תביעה אזרחית. נראה כי הפרקליטות תתנגד לתביעה. היא תטען כי זדורוב הורשע בעבר על ידי 7 שופטים. מצד שני, הרכב השופטים שיכריע בנושא הפיצויים יהיה זה שזיכה אותו, ולא זה שהרשיע.

כזכור, זדורוב זוכה במשפט חוזר לפני כחודשיים. זה קרה מחמת הספק, ברוב של שני שופטים נגד אחד. השופט אשר קולה, שעמד בראש הרכב השופטים, יצטרך להכריע הפעם בסוגיית הפיצוי.

תגיות:תביעהרומן זדורוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה