חדשות בארץ

"חלמת להגיע הכי רחוק שניתן": מנהל בית הספר סופד בדמע לתלמידו שנפל בגבול מצרים

סמ"ר אוהד דהן הי"ד נהרג בגבול מצרים בידי שוטר מצרי. מנהל בית הספר בו למד ספד לו בשיר פרידה: "אני מביט בך ארוכות, פני מלאך"

  • ט"ו סיון התשפ"ג
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

אורן כהן זדה, מנהל בית ספר מרחבים, פרסם אמש (מוצ"ש) שיר נוגה וכואב, בו הוא סופד לתלמידו סמ"ר אוהד דהן הי"ד, שנהרג בפיגוע הירי בגבול מצרים בשבת האחרונה. "ילד נדיר מלא אור, ראשון להתנדב ולעזור", כתב המנהל.

"אחרי שתמונתך פורסמה בכל ערוץ אפשרי, לשמע שמך, כבר לא נותר ספק בליבי, דמותך החלה להדהד לי היטב בזיכרון, אחרי ההלם ודמעות חנק שהתקבצו לי בגרון", פתח המנהל את שירו הכואב.

"פסעתי לחדר העבודה, ברגליים כושלות, חיפשתי בספרייה ובכל המדפים, למצוא את תמונתך משכבר הימים. ולאחר שהפכתי כל מגירה ומדף, כמו מאליו ספר מאחד התאים נשלף, אחזתי אותו בידיים רועדות, כשעל לחיי, דמעות מאליהן ניגרות.

"'ספר מחזור משנת 2014', אמרה הכותרת, ותחושת החנק בגרוני מתגברת", לשון  המנהל. "הנה משתקפת בתמונה דמותך. אני מביט בך ארוכות, פני מלאך, עיניים ירוקות, ילד רגיש, מוכשר, לכולם היית לעזר, בחיוך רחב מלא קסם, אהוב על כל החברים, שאת חיבתם אליך, לא היו מסתירים.

"מוסיקה כדורגל ומועצת תלמידים, אהוב ומוערך גם על המורים, עם חיוך כובש ושמחת חיים. ראשון להתנדב ולעזור, ילד נדיר, מלא אור, תלמידי היקר, אוהד דהן, חלמת להגיע הכי רחוק שניתן, והנה קרה הגרוע מכל, הבלתי נתפס. הלוחם האמיץ מגדוד ברדלס נורה על ידי בן עוולה, יחד עם חבריו לשמירה, יהא זכרך ברוך, ובצרור החיים תהיה נשמתך צרורה", סיים המנהל את שיר הפרידה הנוגה.

תגיות:מצריםפיגוע יריאוהד דהן הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה