חם ברשת

"זו זכות. השגחה פרטית גדולה": מהי ההפתעה שחיכתה למירי רגב במרוקו?

שרת התחבורה לא תיארה לעצמה לרגע איזו הפתעה מחכה לה, במסגרת ביקורה בעיר לרא'צה שבמרוקו, העיר בה נולד וגדל פליקס: "זוהי סגירת מעגל עבורי. זכות גדולה, והשגחה פרטית שזכיתי להתפלל ולהגיד קדיש"

אא

שרת התחבורה מירי רגב לא תיארה לעצמה לרגע איזו הפתעה מחכה לה, במסגרת ביקורה בעיר לראצ'ה שבמרוקו, עיר הולדתו של אביה פליקס. במסגרת הסיור וביחד עם אביה שליווה אותה מישראל בשיחת וידאו - גילתה רגב את הבית שבו גדל והתחנך ברחוב מרכזי ליד השוק בסוקו צ'יקו.

רגע שיא מרגש נרשם כשהגיעה רגב לביקור בבית הקברות היהודי, שבו קבורים בעיקר אנוסים שהגיעו למרוקו מספרד. שם גילתה השרה להפתעתה את קברו של הסבא רבא שלה - אליהו סיבוני ז"ל, והתרגשות גדולה אחזה בה.

ברוב התרגשותה ארגנה רגב מניין שהתפלל לעילוי נשמתו, ורק אז התבררה ההשגחה הפרטית המצמררת שאירעה לה: מסתבר כי בדיוק השבוע חל יום פטירתו. 

"זוהי סגירת מעגל עבורי לבקר בתפקיד שרה בממשלת ישראל, בעיר הולדתו של אבי", סיפרה רגב. "מה שמלמד על הדרך הארוכה שעשו ההורים שלנו, דור המייסדים של הארץ. במיוחד התרגשתי לראות את יד ההשגחה העליונה כשזכיתי היום להתפלל ולהגיד קדיש על קברו של סבא רבא שלי סמוך ליום פטירתו. אני לא יודעת מתי בפעם האחרונה נאמר כאן קדיש במניין. זו זכות גדולה, ואני מודה עליה לבורא עולם", סיכמה. 

***

תגיות:השגחה פרטית,מרוקומירי רגב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה