מעניין

הטיפ ששובר את הרשת: כך תנקו את החול הצהוב מהתריסים, באפס מאמץ

הטיפ הזה כבר ידוע לחלקכם, אך למי שלא - אחרי סופות האבק שהיו בשבוע שעבר, כדאי גם לכם לנסות לנקות את התריסים בשיטה הזו

(קרדיט: shutterstock)(קרדיט: shutterstock)
אא

גם התריסים שלכם מלוכלכים בחול צהוב ומעצבן כתוצאה מהסופות שהיו לאחרונה? אל דאגה: טיפ מדהים שהתפרסם ברשתות החברתיות מבטיח כי זוהי השיטה הקלה, החסכונית והפשוטה ביותר לנקות את שלבי התריסים בבית, מהחול שנדבק אליהם. 

נכון שבחנויות יש שלל אביזרים שמבטיחים ניקוי מעולה של אחורי התריס, אבל האמת היא שרובם ככולם מאוד יקרים. 

ובינינו, למי אין בבית את שני הדברים הכל כך אלמנטריים הללו - מלקחיים של 'על האש' ומטלית מיקרופייבר? בעזרת הלבשה של המטלית המעט לחה על המלקחיים, תוכלו לנקות את שלבי התריסים בו זמנית, אבל זה לא החידוש האמיתי שרצינו לגלות לכם. 

מטלית מיקרופייבר היא ייחודית שכן היא מצטיינת במשיכת גרגירי אבק, ולא רק. היום משתמשים במיקרופייבר בתעשיית הריהוט, הלבוש והניקיון, ומדובר בבד שנחשב למאוד איכותי וטרנדי או אם להיות מדויקים יותר - זוהי משפחה של בדים סינטטיים, שעשויים מפוליאסטר או פוליאמיד או שילוב של השניים ביחד. 

למעשה, מטלית מיקרופייבר היא אחת ההמצאות החשובות ביותר של המאה האחרונה - בין אם הוספנו לה חומרי ניקוי ובין אם השתמשנו בה כשהיא יבשה. ההבדל בין מטלית רגילה למטלית מיקרופייבר הוא שהסיבים במיקרופייבר מאוד קטנים ומיקרוסקופיים, שמחקרים מראים שהוא בעל תכונות ניקוי יוצאות דופן. 

למה זה כך?

לא רק בשל החומרים שמהם מיוצרת המטלית אלא גם באופן שבו היא מיוצרת - סיבים שפוצלו לפחות שלוש פעמים כדי להגיע לעובי דק פי עשרים (!) מעובי של שיער אדם. 

מחקרים שבוצעו על מטלית המיקרופייבר לפני שהיא יועדה לתעשיית הניקיון - מצאו כי חשמל סטטי שנמצא בה מעלה פי כמה את איכות הניקיון, וזו גם הסיבה שגרגירי האבק 'נעלמים' להם בתוך הסמרטוט, ואינם נראים עוד. 

תגיות:טיפחולסופהניקיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה