חדשות בארץ

אמרנו לכם: הקראנץ' קורנפלקס כבר נמכר בשוק השחור

סערת הרול אפס מאחורינו, אבל עכשיו החלה סערה חדשה ברשת. כפי שדיווחנו כאן, ארטיק הקורנפלקס שובר שיאי מכירות והופך ללהיט גם בטיקטוק. האם כדאי לשלם על טרנד עשרות שקלים?

  • י"א סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זוכרים את סערת הקראנץ' פיסטוק והרול אפס? תשכחו מהם. עכשיו, זהו ארטיק חדש בטעם קורנפלקס ששובר את הרשת. לאחרונה דיווחו לכם כאן כי הוא צפוי לשבור את הרשת ולהחליף את הממתק הלא בריא, שכבר החל להימכר ברשתות הסופרים במחיר נמוך של שקלים בודדים.

כעת, אנשים מדווחים על מכירת הארטיק בשוק השחור, בדיוק כפי שקרה עם הרול אפס. הסיפור של הארטיק החדש החל לפני מספר חודשים. בחברת הגלידות פנו לקהל וביקשו ממנו להחליט מה יהיה הטעם הבא שיכבוש את המדינה. חמישה טעמים עלו לגמר. החברה ערכה הצבעות ו-3 הטעמים שהגיעו לגמר היו - קרם ברולה, אלפחורס וקורנפלקס. האחרון זכה ונכנס לשיווק.

כעת, מוכרים רבים מדווחים על מחסור בחנויות וגם בחברה עצמה, שהבטיחה לייצר יותר כדי למנוע את הטירוף. התופעה הזאת הובילה אנשים למכור את הארטיק ב"שוק השחור", כשעל פי דיווחים שונים גם תלמידים שותפים לחגיגה. מספר בעלי חנויות סיפרו כי הארטיק החדש אזל במהירות ולמרות שהחברה מייצרת עוד – קשה להשיג אותו.

יחד עם זאת, ברשת יש מי שמעריך שמדובר בסך הכל בארטיק רגיל למדי, עם שיווק אגרסיבי בעזרת הטיקטוק ואמצעים נוספים, שגורם לטירוף. האם שווה לשלם יותר בשביל ארטיק או כל ממתק אחר? תחליטו אתם. מה שבטוח, שגם הארטיק החדש זמני כאן. בקרוב, יחליף אותו מוצר חדש. לא בטוח שהגלגל הזה הולך לעצור בקרוב.

 

תגיות:הקראנץ' קורנפלקסשוק השחור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה