סיפורים אישיים

יצאה מחובות ענק ומודה: "כל הדרך הרגשתי את יד ה' איתנו"

מה הייתם עושים בשביל לצאת מחובות גדולים ומתיק שהגיע להוצאה לפועל וקלקל את כל השלום ביניכם לבין ההורים שלכם שחתומים כערבים? הסיפור שלפנינו הוא סיפור אמיתי שהסתיים לטובה בזכות אמונה והרבה תפילות והתחזקות רוחנית

אא

להיות במצב שבו אין כסף לשלם חובות, זה מצב  מעיק שאף אחד לא היה רוצה להיות בו. אף אחד לא בוחר להסתבך כלכלית, אבל כשזה כבר מגיע לשם, נדרשות תעצומות נפש וכוחות נפשיים גדולים כדי לצאת משם מחוזקים. 

הסיפור שלפנינו מדגים כמה האמונה יכולה לשנות את פני הדברים מקצה לקצה, ולהוציא מאפילה לאורה, גם במקרים שנדמה שאין מה לעשות איתם והחובות הם מצב נתון שאליו צריכים פשוט להסתגל, כי הוא חלילה לא הולך להשתנות אף פעם. 

הסיפור שלפנינו הוא גם ההוכחה לכך שחשוב לטפל בחובות קטנים לפני שהם תופחים לממדי ענק, וגוזלים מאיתנו זמן יקר של התעסקות ריגשית ופיזית במאמץ לגייס כסף. 

"אני שמחה ונרגשת ממש לשתף אתכן בסיפור ישועה פשוט ענק ומחזק", מספרת לנו אורה (השם האמיתי שמור במערכת). "אני ובעלי שיחיה הסתבכנו עם חוב ישן של שנים, שהלך ותפח עם השנים וצבר מלא ריביות. הוא הגדיל את עצמו עוד ועוד ולבסוף הגיע להוצאה לפועל".

אם היה מדובר רק בבני הזוג עצמם, ניחא. אם היה מדובר בחוב אחד בלבד - דיינו. אלא שכאן לא רק שבני הזוג הסתבכו, בתמונה היו גם ערבים - הוריה של האישה, שחתמו לפני שנים, מבלי לדעת שבני הזוג יגיעו למצב שבו הם נמצאים כעת. 

"כמובן שזה לא היה החוב היחידי. מסביב היו לנו עוד התחייבויות ודברים לשלם, בדיוק כמו כל משפחה אחרת, ופשוט לא ידענו מה לעשות. בתמונה מעורבים גם הוריי שיהיו בריאים, וגם הם הסתבכו בתקי הזה - מה שגרם למצב לא טוב ביחסים בין כולנו, ולמתח. 

"היות והשלום הוא דבר שאני מקפידה עליו מאוד, הטריד אותי כל הסיפור הזה, ובמיוחד בגלל שהשלום בינינו התערער. הבנתי שלא נוכל לצאת מהסיפור הזה אלא רק בכוח התפילה והאמונה החזקה בבורא עולם".

ועם זאת, לצד האמונה וההתחזקות, הייתה כמובן גם העשייה הפיזית של הטיפול בתיק. "פנינו לעורכת דין שהחלה לטפל בתיק, אבל בזמן שהיא עסוקה בתיק אני קיבלתי על עצמי לשמוע את 'קו הישועות' במשך מספר ימים. כמו כן, פניתי לעורך הדין הגדול מכולם, לאבינו שבשמיים, והתפללתי המון שיעשה שכולם יהיו שליחים טובים ויעשו את עבודתם נאמנה. 

"היינו צריכים לגייס סכום כסף כדי לסגור את התיק הזה, ושנצא כולנו מהסיפור הארוך והמייגע הזה, ותוך ימים ספורים ממש, הצלחנו בחסדי שמיים גמורים - לגייס את הסכום הנדרש. כמובן שהיו בדרך כמה עיכובים קטנים, אבל הכל התברר לטובה וברוך השם נסגר בצורה הכי טובה שיכולה להיות. 

חשוב לי להגיד שלאורך כל הדרך, עוד לפני שהחוב נסגר והכל בא על מקומו בשלום - הרגשתי את יד השם איתנו, ולכן לא נתנו לייאוש להתחפר ולשלוט בנו. אמנם היו רגעים לא קלים בכלל, אבל אני מאמינה שמה שעברנו היה לטובתנו. לפעמים יש רגעים של נפילות, וזה המבחן שלנו באמונה. השם אוהב אותנו ומנקה אותנו לפני הגאולה השלימה בקרוב ממש. תודה לך אבא, ושנזכה כולנו לאורו של משיח היום", היא מסכמת בהתרגשות. 

תגיות:התחזקותתודהאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה