סלבס בהתחזקות

אברי גלעד על החיבור ליהדות: "השתניתי לחלוטין, וזכיתי להתחבר לשורש"

"הרשתות החברתיות גרמו לנו להתמכר לזעם, והתפקיד שלנו הוא להיפגש ולדבר. כי כשנפגשים ומדברים, והכי טוב - לומדים יחד, הדבר הזה יכול להיות גלגל ההצלה של עם ישראל": אברי גלעד בהתבטאות מרגשת על החיבור ליהדות, ועל האחדות שצריכה להיות בין כל חלקי עם ישראל 

אא

"בגיל 40 נקלעתי למשבר אישי קשה שהוביל אותי ללמוד תורה ובמשך 20 שנה השתניתי לחלוטין, וזכיתי להתחבר לשורש שהיה טמון בי מתמיד. לא הבנתי שכשאדם לא קשור לשורשו, עיניו תרות אחרי החסר". את הדברים המרגשים הללו אמר לאחרונה אברי גלעד באירוע לזכר סא"ל עמנואל מורנו הי"ד, שאותו הנחה.

בערב, שהתקיים בשיתוף עמותת 'דרך עמ"י', ובו השתתף גם שר המורשת הרב עמיחי אליהו, סיפר גלעד על הרקע ממנו הוא מגיע, וריגש את הנוכחים נוכח הדרך שעבר - דרך שעוברת מן השמאל הקיצוני לימין. "גדלתי בבית של טינה לכל מה שקשור ליהדות", סיפר. "אני בא מבית אתאיסט שמאלני, ואבא שלי ניצול שואה שמבחינתו אלוקים מת באושוויץ".

עוד התבטא ואמר כי "מאז שקרה לי הדבר הזה, אני מרגיש כאילו אני ילד שמצא את הוריו הביולוגיים. מצאתי את הקשר שלי לעם ישראל, והבנתי שיש בין כולנו משהו שמחבר אותנו יחד. התפקיד שלנו הוא למצוא מחדש את הקשר כי החברה האנושית במצב מזעזע ביותר. הרשתות החברתיות גרמו לנו להתמכר לזעם, והתפקיד שלנו הוא להיפגש ולדבר. כי כשנפגשים ומדברים, והכי טוב - לומדים יחד, הדבר הזה יכול להיות גלגל ההצלה של עם ישראל", סיכם.

תגיות:עבודת השםהתקרבות לבורא,אברי גלעד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה