חדשות בעולם

ההרוג באיטליה - גמלאי של כוחות הביטחון. משרד החוץ פועל להביא את ארונו לארץ

הישראלי, ששמו נאסר לפרסום, מצא את מותו בהתהפכות סירת תיירות באגם מאג'ורה. שלושה איטלקים, גבר ושתי נשים, נהרגו אף הם. התקשורת האיטלקית דיווחה כי שניים מההרוגים הם סוכני מודיעין אזרחי איטליה

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

משרד החוץ הישראלי מסר הערב (שני), כי האזרח הישראלי שנהרג בהתהפכות סירת תיירות באיטליה הינו גמלאי של כוחות הביטחון. שמו נאסר לפרסום. משרד החוץ פועל יחד עם קונסול ישראל ברומא להביא ארצה את ארונו.

באסון נספו שלושה בני אדם נוספים, אזרחי איטליה, לאחר שהסירה, עליה היו 23 תיירים ושני אנשי צוות, התהפכה בעקבות סערה פתאומית שאירעה בשעה שהנוסעים ערכו מסיבת יום הולדת. התקשורת האיטלקית דיווחה כי שניים מההרוגים, גבר ואישה, הינם סוכנים במודיעין האיטלקי. ההרוגה הנוספת היא אשת רב החובל.

משטרת איטליה החלה בחקירת נסיבות האסון שאירע באגם מאג'ורה שבצפון המדינה, בלילה שבין ראשון לשני. מהדיווח הראשוני עולה כי האסון התרחש בזמן שהסירה עשתה דרכה מהעיירה ססטו קלנדה לעיירה ארונה.

סירות ההצלה שהוזעקו למקום הצליחו להציל את הנוסעים שבתחילה הוגדרו כנעדרים. במהלך הלילה, בשל מזג האוויר, החיפושים הופסקו, אולם הבוקר, משהתחדשו, אותר הנעדר האחרון וחולצו הגופות.

תגיות:איטליההרוג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה