חדשות בארץ

סמוטריץ' תוקף: "השמאל מאז ומעולם היה אלים. גנץ ולפיד, תתעשתו"

בעקבות המתקפה של מפגיני שמאל על ח"כ שמחה רוטמן, מתח שר האוצר ביקורת חריפה על ראשי האופוזיציה: "קורא לגנץ ולפיד לגנות בתוקף את האירוע המביש הזה"

סמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)סמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', התייחס היום (שני) למתקפה של מפגיני שמאל על יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן, באוניברסיטת תל אביב, ומתח ביקורת חריפה על האופוזיציה והתקשורת. "אתמול נפל דבר בישראל", אמר בפתח ישיבת סיעתו. "מהדורות החדשות בזו אחר זו נרמלו אלימות. אין לכך שום הגדרה אחרת. מהדורות החדשות ואנשי האופוזיציה חסרי האחריות בהובלת בני גנץ ויאיר לפיד. הדם יהיה על הידיים שלכם! משוגעים, רדו ממגדל השן".

"יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט, חברנו חבר הכנסת שמחה רוטמן, הוזמן להשתתף בפאנל באוניברסיטת תל אביב. לכאורה מקום שוחר פלורליזם, אבל רק לכאורה. האלימות שהופנתה כלפי חבר הכנסת רוטמן הייתה בלתי נתפסת, והמחשבה שחבר כנסת בישראל מגיע למוסד אקדמי בליווי שוטרים ומאבטחים היא מחשבה כואבת ומעוררת תהייה על נושאי שם הדמוקרטיה לשווא".

"זה לא חדש", הוסיף סמוטריץ'. "השמאל מאז ומעולם היה אלים. האלטלנה הייתה רק יריית הפתיחה. התותח הקדוש התחלף בזעם הקדוש ובעוד ערכים מעוותים. תשובתו של הימין הייתה תמיד ועודנה – לא למלחמת אחים. לימין יש אחריות לאומית – לשמאל ממש לא. נרמול האלימות הזה מסוכן, ואני קורא לגנץ ולפיד להתעשת, להפסיק לנרמל אלימות ולגנות בתוקף את האירוע המביש הזה. אני שומע שהאנרכיסטים מתכננים לפוצץ את כנס אלי הורביץ מחר. לא ניתן לעבריינים לנצח".

"שמחה, כולנו מאחוריך, עם ישראל כולו מאחוריך, הדמוקרטיה מאחוריך", סיכם שר האוצר.

 

תגיות:יאיר לפידבני גנץבצלאל סמוטריץ'שמחה רוטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה