חדשות בארץ

מה עושה מירי רגב במרוקו? "אדליק נר על קבר סבי, בעזרת השם נעשה ונצליח"

שרת התחבורה נסעה לטובת הסכם שיתוף פעולה אך הצהירה: "אסגור מעגל, אבי שיזכה לחיים ארוכים נולד במרוקו, ובמהלך הביקור אגיע להדליק נר על קברו של סבי ז"ל". עוד קודם כתבה: "זכות התורה תגן עלינו"

  • ט' סיון התשפ"ג
(צילומים: דוד כהן / פלאש 90, shutterstock)(צילומים: דוד כהן / פלאש 90, shutterstock)
אא

השרה מירי רגב נחתה הלילה במרוקו. זאת הפעם הראשונה ששר תחבורה ישראלי נוחת במדינה הזאת. הביקור כלל פגישה עם שר התחבורה של מרוקו וחתימה על הסכמי שיתופי פעולה חשובים בנושאי תחבורה בין המדינות. אבל רגב לא הסתפקה בביקור מדיני. היא החליטה לבקר בעוד אתרים יהודיים ולהדליק נר לזכר סבה ז"ל.

רגב הודיעה כי היא מתכוונת לנצל את האירוע לטובת עליה לקבר. "ברמה האישית אני אסגור מעגל, אבי שיזכה לחיים ארוכים נולד במרוקו, ובמהלך הביקור אגיע להדליק נר על קברו של סבי ז"ל. בעזרת השם, נעשה ונצליח", צייצה הלילה עם הנחיתה במרוקו.

רגב ביקרה בבית העלמין היהודי בסאלה הכולל סיור בהודיה, ובעיר העתיקה "המלאח היהודי". היום השרה תערוך סיור במרינה החדשה ברבאט, ביום שלישי תערוך סיור הכולל ביקור בבית העלמין.

לפני חג השבועות כתבה: "שנזכה לשמוח בתורה שלנו ושזכות התורה תגן על כולנו. חג שמח, שבת שלום ותודה רבה לכולכם על הברכות החמות".

ההגעה של רגב למרוקו תפסה גם חלק מהכותרות בעיתונים המרכזיים, שלא הבינו מדוע שרת התחבורה צריכה לנצל את שהותה שם על מנת לבקר בבית הקברות. רגב, מצדה, לא חששה. מיד עם הנחיתה שחררה הצהרה באמצעות חשבון הטוויטר שלה ולא מתכוונת לפסוח על האתרים היהודיים בעקבות הביקורת.

 

תגיות:מרוקומירי רגב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה