חדשות בעולם

מחריד: נוסע פתח את דלת המטוס במהלך הטיסה, וזה מה שקרה

נוסע מדרום קוריאה פתח את דלת החירום של המטוס, בעוד המטוס באוויר, כיוון ש"חש מחנק". בעקבות כך 10 נוסעים פונו לבית החולים לאחר שחוו קשיי נשימה

  • ח' סיון התשפ"ג
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

טיסה של חברת אסיאנה איירליינס כמעט הסתיימה באסון: בטיסה שהתבצעה ביום שישי האחרון, אחד הנוסעים כבן 30, פתח את דלת המטוס בעוד המטוס באוויר בגובה של 200 מטר מעל הקרקע. היה זה כאשר המטוס היה קרוב מאוד לנחיתה בדיאגו שנמצאת דרום מזרחית לסיאול, בירת קוריאה הדרומית, והנוסע חש מחנק, והחליט לפתוח את דלת החירום של המטוס.

תיעודים מרגעי האימה מראים את את הרוח העזה שנכנסת למטוס דרך הדלת הפתוחה, שיערם של נוסעים מתנופף באוויר וכמה אנשים צועקים ברקע. מספר נוסעים דיווחו על קשיי נשימה, ו-10 מהם פונו לבית החולים. לא היו נפגעים או נזקים חמורים.

אחד הנוסעים סיפר: "זה היה כאוס. אנשים שהיו קרובים לדלת, נראה שהתעלפו בזה אחר זה. חשבתי שהמטוס מתפוצץ. חשבתי שאני הולך למות בדרך הזו".

הנוסע נלקח לחקירה בתחנת המשטרה, וסיפר כי הוא "נמצא בלחץ לאחר שאיבד עבודה לאחרונה". אחד הבלשים אמר כי הנוסע "הרגיש שהטיסה ארכה יותר ממה שהייתה אמורה להיות והרגיש חנוק בתוך המטוס. הוא רצה לצאת מהר". הוא צפוי לעד 10 שנות מאסר בגין הפרת חוקי הבטיחות בתעופה. 

תגיות:טיסהדרום קוריאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה