חדשות כלכלה

המחירים מוסיפים לעלות: יצרנית דגני הבוקר מעלה מחירים

החברה הודיעה כי המחירים לשוק המוסדי יעלו, אך היא מתחייבת לא לגעת ברשתות השיווק. החברה מייצרת את קורנפלקס וכריות וגם את קליק ומוצרי הניקיון והכביסה בדין, פינוק ודאב. בעבר העלתה מחירים וזכתה לביקורת שלילית מהציבור

  • ח' סיון התשפ"ג
צילום: הדס פורוש / פלאש 90צילום: הדס פורוש / פלאש 90
אא

ענקית המזון יוניליוור תבצע עדכון מחירים עבור השוק המוסדי, בעיקר מלונות ומסעדות, החל מ-1 ביולי. המשמעות: המחירים של יצרנית דגני הבוקר תלמה, בהם "כריות" ו"קורנפלקס", וגם של מותגי השוקולד המוכרים של קליק, כך על פי חדשות 12 - יעלו. החברה, שאחראית גם למוצרי ניקיון והכביסה של בדין, פינוק ודאב, טוענת כי העלאת המחירים לא תפגע בשוק הקמעונאי. יחד עם זאת, ברור שזה עלול להעלות את מחירי המוצרים במסעדות וגם את המחיר במלונות.

כזכור, לפני מספר חודשים החברה ספגה ביקורת מהציבור על ההחלטה להעלות מחירים. חלק מרשתות הציבור החרימו ויוניליוור ספגה הפסד של עשרות מיליונים. בעקבות ההחרמה, חלו מחסורים בחלק מהמוצרים למשך חודשים ארוכים ולכן הפגיעה הייתה ניכרת.

לאחרונה בוצעו מספר עליות מחירים של חברות המזון. זה התחיל עם מחירי מוצרי החלב. מחירי מוצרי החלב בפיקוח עלו וגם אלה שלא בפיקוח רשמו עליית מחירים. בהמשך עלה גם מחיר הלחם. החברות והספקיות שיקרו את המוצרים שלהן: שטראוס, טרה, תנובה, אסם, דיפלומט, ויליפוד ורקיט בנקיזר.

עושה רושם כי גל ההתייקרויות שוטף את המשק. אחרי עליית מחירי החלב, תנובה הודיעה לאחרונה כי היא מעדכנת את מחירוני מוצרי מעדנות, מאמא עוף, ואוליביה בשיעור ממוצע של כ-7.4%. לטענת החברה זוהי עליה ראשונה מזה 10 שנים. בנוסף, לראשונה מזה כ-15 שנה, עודכן מחירון מוצרי טירת צבי בשיעור ממוצע של כ-5%. עליית המחירים שלה תיכנס לתוקף ב-1 ביוני - יום חמישי הקרוב. העלייה הזאת הגיעה לאחר שרק יומיים קודם הודיעה חברת שטראוס על עליית מחירים נוספת. עדכון המחיר התבצע על מוצרי עלית: קפה נמס ,קפה מיובש בהקפאה, קפסולות, חטיפים מתוקים, ספלנדיד, ציטוס, תפוצ'יפס ושמן זית יד מרדכי. העדכון הינו בשיעור ממוצע של 1.4% ויכלול עליה מקסימלית של עד 6% למוצר בודד.

תגיות:דגני בוקרתלמהעליית מחירים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה