חדשות בארץ

מחדל: חמישה עוברים נפטרו ולא הובאו לקבורה

בית החולים יוספטל קיבל הודעה ממעבדה פתולוגית בנס ציונה לפיה העוברים, שנותחו לפני 6-8 שנים, נותרו במעבדה. המשפחות קיבלו הודעה, האירוע נבדק

  • ד' סיון התשפ"ג||עודכן
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בית החולים יוספטל הודיע כי אתמול (שלישי) קיבל הודעה ממעבדה פתולוגית בנס ציונה לפיה חמישה עוברים שנפטרו, ולאחר מכן עברו נתיחה שלאחר המוות לפני מספר שנים, לא הובאו לקבורה כנדרש ונשמרו באותה מעבדה.

מדובר במשפחות שונות, שלוש מהן מתגוררות באילת ושתיים במחוז דרום. לפי הדיווח ב"ישראל היום", העוברים נשלחו לנתיחה לאחר המוות לפני 6-8 שנים. בית החולים יידע את המשפחות הקשורות למקרה והעביר דיווח למשרד הבריאות.

כעת, ביוספטל עורכים תחקיר מקיף מול המעבדה לבירור הפרטים. בבית החולים הביעו צער על המקרה וטענו כי העמידו לרשות המשפחות צוות מקצועי שכולל רופא מומחה, עובדת סוציאלית ורב כדי לתמוך בהן וללוות אותן ככל שיידרש.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים