לאישה

ללא עלות: ערב נשים "בחיוך של קדושה" אצלך בבית

מחפשת לעשות ערב נשים מעצים, חוויתי ומעשיר? רוצה שיהיה מהנה מצד אחד ומלא ביהדות מצד שני? הכירי את הרבנית נעמי כהן, התשובה למשאלה שלך

  • ד' סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כולנו צריכות פסק זמן ממרוצת החיים, הם שוטפים אותנו במהירות ומגיע לנו מתנה קטנה שתרענן אותנו.

"בערב הודיה והפרשת חלה שאנחנו עורכות", מספרת הרבנית נעמי כהן, "אנו מעניקות מתנה לעצמנו – ההבנה איך לקבל חיים חדשים על מנת להתמודד עם חרדות ופחדים, לצאת ממצבי לחץ ולהתחזק באמונה וביטחון".

ספרי לנו בבקשה על הערב.

"מדובר בערב שהוא מלא כל כך בצבעים, שיש בו כל הזמן שינוים. אנחנו יכולות לצחוק ובבת אחת להתרגש, הכל באחדות נפלאה ובהורמוניה נפלאה. ערב של שחרור פיזי ורוחני שיטעין אותך להמשך חיי השגרה".

מה הפידבקים שהרבנית מקבלת מהנשים שעשו את הערב הזה בביתן?

"נשים אומרות לי: 'המיוחד בערב הזה היה שינית לי את הדעה שלי בתפיסת החיים. הבנתי שיש דברים שאני רוצה לשפר'. גם נשים שהכי רחוקות מהדת – שינו את תפיסתן ויצאו מרועננות מהערב הזה עם אמונה בעצמן שהן מסוגלות ליותר".

מתוך כל הערב המיוחד הזה, איזה רגע מרגש הכי חוזר על עצמו?

"אנחנו עושות מעגל ונשים רוקדות בשמחה ובשחרור. זהו מעגל של אחדות נפלאה ומרגשת. המעגל הזה הוא רגע מרגש וטהור, הרבה חסמים של נשים השתחררו בזכות מעגלי הריקוד הללו".

מחפשת ערב רוחני מעשיר ומהנה? רוצה שהערב כולו יתנהל באווירה נעימה, כיפית וזורמת? זה בדיוק הזמן להכיר את הרבנית כהן שמתאימה בול לאירועים מהסוג שאת חפצה בו.

הרבנית נעמי כהן (41) הינה בעלת תעודת משחק ובימוי הוראה, תואר B.E.D, תעודת מטפלת "נקודת אמת", מנחת קבוצות ומטפלת דרך אומנות הבמה.

הערב שעורכת הרבנית בנוי באופן מאתגר, מעמיק ומעניין. המטרה שלה, להוציא אותנו, נשים יקרות, עם עוד קצת כלים לעבודה היומיומית שלנו.

במהלך הערב מתמקדת הרבנית ברגשות כמו פחד, חרדה, דאגה, ואיך הרגשות הללו גורמים לנו לרעילות ולתקיעות במטרה שאנו רוצים. גוף ונפש. הכל בנעימות ובהומור. המומחיות של הרבנית הינה מצד אחד לגעת בנקודות הכי רגישות של הנפש ומצד שני, רגע אחרי, לגרום לנו לפרץ צחוק משחרר.

אני רוצה להזמין ערב מיוחד עם הרבנית >>>

הערב מתאים לנשים מעל 21, המעוניינות בערב חוויתי, כגון: הפרשת חלה, ערב התקרבות והתחזקות, הודיה וישועות.

הערב מלווה על ידי הרבנית בתופים, סטנדנאפ יהודי עסיסי וסיפורים מחזקים ומרגשים.

איך זה עובד ועל מה צריך לשלם? ובכן, הערב הינו ללא עלות. את – מזמינת הערב – אחראית להזמין את קהל המשתתפות, והרבנית מגיעה לערב שכולו העצמה.

להזמנת ערב בלתי נשכח עם הרבנית נעמי כהן חייגי כעת: 073-222-1290 או לחצי כאן >>>

תגיות:ערב נשיםהרבנית נעמי כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה