חדשות בארץ

לימור לבנת מפתיעה: "הביטויים נגד החרדים מוציאים אותי מדעתי"

שרת החינוך לשעבר: "לא רק שאני לא מתחברת למסרים האלה, אני בזה להם. אני לא בטוחה שזה מוציא את האנשים לרחובות, זה אולי מוציא חלק מהאנשים אבל אותי זה מוציא מכליי"

  • ג' סיון התשפ"ג
בעיגול: לימור לבנת (צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)בעיגול: לימור לבנת (צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

לימור לבנת יוצאת להפגנות במוצאי שבת נגד הרפורמה המשפטית. אבל לעומת חלק מהמפגינים, הטוענים כי ההסכמים הקואליציוניים מפרים את שלוותם, דווקא היא, שרת החינוך לשעבר – יוצאת להגנתם.

"הביטויים נגד החרדים מוציאים אותי מדעתי", אמרה לבנת בראיון. "לא רק שאני לא מתחברת למסרים האלה, אני בזה להם. אני לא בטוחה שזה מוציא את האנשים לרחובות, זה אולי מוציא חלק מהאנשים אבל אותי זה מוציא מכליי. אני לא מתחברת לשנאת החרדים הזו. יש לי ביקורת על הסכמים קואליציוניים חסרי תקדים שבאמת לא היו מעולם בהיקפים האלה, אבל הסכמים וכספים קואליציוניים היו מאז ומעולם, זה לא דבר חדש. זה דבר ישן שהיה בכל ממשלות ישראל, אבל ההיקף שלהם הפעם הוא חסר תקדים - 13.7 מיליארד שקלים. אגב, לא הכול הולך לחרדים".

עוד אמרה לידיעות אחרונות: "צריך לראות איך אנחנו לא באמת גורמים לשנאת אחים מיותרת. לא צריך להאשים את החרדים, לא צריך לדבר עליהם כמוצצי דם".

כפי שאפשר לראות, לבנת עדיין מבקרת את הרפורמה המשפטית, אבל היא לא שותפה למגמה החדשה של רבים – להטיח ביקורת נוקבת ולהציג את החרדים באופן שונה, כפי שהציגה אותם המנחה גלית גוטמן והתנצלה.

תגיות:חרדיםלימור לבנת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה