חדשות בארץ

אחרי ציפייה ארוכה: משרתי המילואים יזכו לשורת הטבות

התוכנית תובא לאישור הממשלה בחודש הבא והיא תיכנס לתוקף חודש לאחר מכן. משרתי המילואים יזכו להנחות בתשלומי ארנונה וחשמל, מעונות היום והקייטנות בקיץ יזכו לסבסוד. שר הביטחון גלנט: "היעד של המהלך הוא לתקן עוול היסטורי"

חיילי מילואים (צילום: נאצר אישתיה / פלאש 90)חיילי מילואים (צילום: נאצר אישתיה / פלאש 90)
אא

שר הביטחון יואב גלנט וראש אכ"א האלוף יניב עשור הציגו היום (ראשון) את תוכנית התגמול החדשה למשרתי המילואים. התוכנית תובא לאישור הממשלה בעוד כחודש, ותיכנס לתוקפה חודש לאחר אישורה.

משרתי המילואים, כ-130 אלף במספר בנוסף למפקדים, יזכו לשורה של הטבות צרכניות במסגרת מועדון "בהצדעה", עשרה אחוזים הנחה בתשלום חשבון החשמל, 15 אחוזים הנחה בארנונה וכן בסבסוד של כ-1,500 שקלים למשפחה עם ילדים עד גיל 16, למסגרות יום ולקייטנות. הסבסוד למסגרות היום יהיה בתנאי שתקופת המילואים תהיה ביולי-אוגוסט.

"בלי מילואים מדינת ישראל לא יכולה להגן על עצמה", מסר שר הביטחון. "בחנו את התעסוקות המבצעיות וגילינו שנושא יחס הוגן ותגמול הוא חלק משמעותי בצורך המשרתים. היעד של המהלך הוא לתקן עוול היסטורי, להוקיר ולתגמל את מי שמשרת יותר. זו תוכנית דרמטית, ואם בעבר הקצו בשנה לאנשי מילואים 14 מיליון שקלים אנחנו מעלים את זה ל-200 מיליון שקלים בשנה".

ראש אכ"א הוסיף: "סך הכל שבעה אחוז מהאוכלוסייה משרתים. כל מי שמתגייס בא בשביל המשמעות והשליחות. אחוזי ההתייצבות יציבים, וערך השירות הקרבי במילואים אומר שצריך לשים אותם על ראש שמחתנו".

תגיות:הטבותמילואיםיואב גלנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה