ונשמרתם

פרופ’ רפי קרסו מזהיר מפני סכנה בלק ג’ל - שרובנו לא חשבנו עליה, ולא ידענו שקיימת 

לאור ריבוי מקרים של דלקות וזיהומים קשים בציפורניים ומסביב להן שנגרמו בעקבות שימוש בלק ג'ל, רופאים מזהירים שלא להתשמש בו. ומה אמר פרופ' קרסו למאזינה שאמרה לו שהיא סובלת מקוצר נשימה אחרי טיפול לק ג'ל? אל תפספסו 

אא

נשים יקרות - מה חשוב יותר ממה, יופי או בריאות?

בין אם שמעתם על הסכנה שבלק ג'ל ובין אם לא - אסור לכן להישאר אדישות למה שאומרים על כך רופאים, וביניהם פרופ' רפי קרסו וד"ר גיא שלום מ'כללית'. 

לאחרונה הודיע משרד הבריאות כי הוא צפוי לפתוח בבדיקת ההשפעות שיש ללק ג'ל על הבריאות שלנו, אחרי שהגיעו אל פתחו מאות תלונות על תופעות לוואי. ד"ר גיא שלום, רופא בשירותי בריאות כללית, אומר כי מלבד זיהומים, פטריות, ציפורניים שבורות, סדקים מסביב לציפורן ונפיחויות - הסכנה הגדולה ביותר עם לק ג'ל היא העובדה שהוא עלול לגרום לסרטן העור. 

בבריטניה הוקמה צעקה גדולה על כך שהחומרים שבלק הג'ל - אציטון ודבק אפוקסי, גורמים לשלל בעיות קשות ותופעות לוואי בעור. בעקבות זאת החליט משרד הבריאות על תדרוך מקיף של הקוסמטיקאיות שמשווקות אותו. 

"במניקור על בסיס ג'ל נעשה שימוש בקרינה אולטרה סגולית לאטימה של הג'ל, דבר המקביל ל'שיזוף' מרוכז מאוד של האזור המוקרן", מסביר ד"ר שלום. "לחשיפה ישירה שכזו, בייחוד בטיפולים הנמשכים לתקופות ארוכות, עלולות להיות השלכות רבות, ביניהן: האצת תהליכי הזדקנות העור; פגיעה באיכות הציפורניים ובמראה שלהן; כמו גם בהגברת הסיכון לסרטן העור".

עד לכאן אולי לא חידשו לכם שום דבר, אולם בתוכניתו של פרופ' קרסו לאחרונה, כאשר עלתה מאזינה לשידור וסיפרה כי היא סובלת מקוצר נשימה לאחר טיפול ג'ל - יעץ לה פרופ' קרסו להפסיק את השימוש בו כליל. "זה אומר שאת אלרגית למשהו שם, ושלא תספר לך סיפורים שיש לה חומרים נגד אלרגיות. אין חומרים נגד אלרגיות", הוא מסכם. 

תגיות:קוצר נשימהלק ג'לאלרגיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה