הורים וילדים

תוכנית הריאליטי קבעה: החינוך הדתי-חרדי הוא הטוב ביותר

"מבחן ההורים הגדול" כלל 8 זוגות שהציגו שיטות חינוך שונות. משפחת הלפרין החרדית עלתה לגמר והוכתרה כבעלת שיטת החינוך הטובה ביותר

  • א' סיון התשפ"ג
משפחה חרדית (צילום אילוסטרציה: shutterstock)משפחה חרדית (צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

תוכניות הריאליטי הם בוודאי לא הדבר הכי חינוכי שיש לילדים. מחקר כבר קבע בעבר כמה הטלוויזיה יכולה להיות הרסנית לנפש. לאחרונה שודרה בקשת 12 תוכנית ריאליטי שעסקה בנושא חשוב הרבה יותר: מהי שיטת החינוך הטובה ביותר בישראל?

לתוכנית הגיעו מספר זוגות עם שיטות חינוך שונות. הם עמדו בפני מבחנים, קיבלו ציונים מהזוגות האחרים ולבסוף נקבע מהי שיטת החינוך המנצחת. בסופו של דבר, לאחר מאבק ארוך, נבחרה המשפחה החרדית, משפחת הלפרין, לזוכה בתוכנית. ההורים הכריעו כי שיטת החינוך הדתית-חרדית היא שיטת החינוך הטובה ביותר, מבין כל שיטות החינוך שהוצגו בה.

"מבחן ההורים הגדול" כלל שמונה זוגות הורים עם שיטות שונות לחינוך. הם נאלצו להתמודד עם אתגרים והמצלמות תיעדו של שיטות החינוך שלהם. המשפחה החרדית גידלה את ילדיהם על חינוך של תורה ומצוות. בתוכנית נראו הילדים של מיכל ולוי הלפרין כשהם עוזרים לאחרים וגם להורים. משפחת הלפרין התמודדה בגמר מול משפחת צברי, המחנכת בדרך האימון לעצמאות. ההורים עצמם הכריעו מי הזוג המנצח, כשמי שהנחו את התוכנית הם המומחים - הפסיכולוג דני פרידלנדר ומדריכת ההורים עינת נתן.

 

תגיות:חרדיםחינוך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה