סלבס בהתחזקות

מני אסייג: "יש אנשים כמוני שישמיעו את דרכם בלי פחד. בעזרת השם ננצח"

למרות הביקורת עליו, הבמאי והיוצר לא חושש להביע את דעותיו: "סוף סוף יש פה ממשלה ימנית שיכולה לפעול אז קמו במרד. היום יריב לוין הוא אויב העם. הם מצליחים לבלבל חלק מאיתנו גם באמצעות ערוצי התקשורת. ישראל השנייה? מי שקורא את הספר של אבישי בן חיים מבין שהדברים נכונים"

  • כ"ז אייר התשפ"ג
אא

"אני קם בבוקר, מניח תפילין, וכותב מה שבא לי. זאת הסיבה שפרשתי מהטלוויזיה". כך אומר הבמאי מני אסייג בריאיון על יחסי מזרחים-אשכנזים והמצב במדינה.

אסייג נשאל האם הביקורת עליו הן בגלל דעותיו הפוליטיות או בגלל העדה, וענה: "אני חושב שגם וגם. אני מציף את הדברים אז אני נחשב למפלג, ככה השתיקו אותנו פעם. לא עוד. אני מאמין שכור ההיתוך האמיתי נמצא בימין ואני כאן כדי להציב מראה".

לאסייג, שהתראיין ברדיו חיפה, עשרות אלפי עוקבים בטוויטר, והוא משתדל להביע שם את דעותיו ולעשות לעיתים קידוש השם – מה שעולה לו בביקורת. אבל הוא לא נכנע: "אף אחד לא פגע בגללי באף אחד. אם הייתי מסית הייתי מקבל ים של תביעות, אבל אין להם על מה. אני כותב נחרץ, נחוש ומנומק. גם אם יש לי ביקורת רבה על הצד השני, היא עדיין לא מגיעה לרבע מההסתה שלהם". קריים מניסטר, הדגלים השחורים, יאיר לפיד שתומך בהם – זה הכל קבוצה אחת גדולה שבאה ללמד אותנו מוסר אבל הם מפסידים כל פעם בבחירות. כשהם הובסו בבחירות הם החליטו להנהיג כאן מרד מטורף כנגד ההנהגה. מושקעים בהפגנות האלה מיליונים, שלטי חוצות, הפקות מטורפות. מישהו כאן הקים צבא לנשק יום הדין שזה ממשלת ימין על מלא".

"סוף סוף יש פה ממשלה ימנית שיכולה לפעול אז הם קמו במרד", הוסיף אסייג. "היום יריב לוין הוא אויב העם. הם מצליחים לבלבל חלק מאיתנו גם באמצעות ערוצי התקשורת, אבל יש אנשים כמוני שנשמיע את דרכנו בלי פחד, ובעזרת השם ננצח – כי השם איתנו".

על כותב הספר "ישראל השניה", ד"ר אבישי בן חיים, אמר אסייג: "הוא אחד המושמצים והמותקפים. מי שקורא את הספר שלו מבין שהדברים נכונים אבל עשו ממנו אויב העם. הם עושים דמוניזציה לאנשים שאומרים אמת. אני לא מפחד לא מהם ולא להגיד אמת".

תגיות:מני אסייגסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה