סלבס בהתחזקות

כוכבי הרשת רשמו את בנם לבית ספר דתי. וזה מה שדרשה המנהלת

מירן ומאור בוזגלו והחליטו שבנם ילמד רק בחינוך דתי. האב התבקש לחבוש כיפה ומצא פתרון יצירתי: כובע. כוכבת הרשת, שהודיעה כי התחילה לשמור נידה, הגיבה בהתלהבות

  • כ"ו אייר התשפ"ג
בוזגלו (צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)בוזגלו (צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)
אא

כוכבי הרשת, מירן בוזגלו ובעלה, הכדורגלן לשעבר מאור בוזגלו, החליטו לרשום את ילדיהם לבית ספר דתי. אתמול (שלישי) הם הגיעו למקום להתרשמות, והתמודדו עם בקשה מפתיעה של המנהלת.

במהלך הסיור הגיעו ההורים עם התאומים, שיין ולאיו, שמשתתפים גם הם בסדרה על המשפחה. השניים שוחחו עם המנהלת, שהבהירה כי מעתה על בוזגלו האב להגיע עם כיפה לבית הספר. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, תיארה האם את השתלשלות העניינים.

"תקשיבו, היינו היום בבוקר בפגישה בבית ספר החדש של שיין לאיו, ואיך התרשמנו", התלהבה. "אמאל'ה, אתן לא מבינות איזה בית ספר, איזו מנהלת, איך היא מדברת אל הילדים ועל הילדים. אבל היה קטע בפגישה שהחלום שלי היה שתהיה מצלמה נסתרת. היא אמרה שצריך לכבד את המקום שנמצאים בו, ומאור כשהוא מגיע הוא צריך לבוא עם כיפה".

"כן, הנה", הוסיף הבעל וחבש כובע. "מאור אמר 'אני מגיע עם כובע, בסדר?'", הוסיפה מירן. "והמנהלת ענתה 'אין בעיה עם כובע, אבל חייב משהו'". היא שאלה את בעלה האם הוא מרגיש בנוח וזה ענה: "למה לא?". לסיכום, הכריזה מירן: "בסדר, מסתגלים. הכי חשוב שהילדים יסתגלו".

לאחרונה, מירן דיווחה כי היא מתחזקת. היא סיפרה כי היא לא מדברת בטלפון בשבת, עורכת הבדלה עם בעלה וכעת גם שומרת נידה ועושה הפרשת חלה.

תגיות:בית הספרסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה