חדשות בארץ

נעצר חשוד בהסתה לאלימות נגד נתניהו: "תוך כמה חודשים תהיה בקבר"

החשוד, תושב ירושלים, העלה בפייסבוק כתבות ותגובות, שעל פי המשטרה עלולות לעודד קיצוניים לנסות לפגוע בראש הממשלה או בתומכיו. אחת מהן:  "נמרוד נגד נתניהו וממשלתו המיועדת ונכין את הגיליוטינה לתומכיהם"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יחידת הסייבר של משטרת ישראל הודיעה היום (שלישי) כי עיכבה לחקירה תושב ירושלים, החשוד כי הסית לאלימות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו או תומכיו.

החקירה נגד החשוד נפתחה בעקבות כתבות אותן העלה לדף הפייסבוק שלו ופרסום תגובות בהן נכתב: "נמרוד נגד נתניהו וממשלתו המיועדת ונכין את הגיליוטינה לתומכיהם", וגם: "נתניהו, מבטיח לך שתוך כמה חודשים לכל היותר תהיה בקבר".

זוהי לא הפעם הראשונה בה נעצר חשוד בהסתה אלימה נגד נתניהו. לפני כחודשיים עוכב לחקירה תושב אילת, בן 45, לאחר שריסס על פח זבל בעיר, כתובות "מוות לביבי".

במקרה הסתה נוסף, שהתרחש לפני כשלושה חודשים, עוכב לחקירה טייס קרב לשעבר, אל"מ (במיל') זאב רז.  ממובילי "מחאת בלפור". רז נחקר בחשד להסתה לאלימות ואיומים לאחר שפרסם בפייסבוק פוסט נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שבו כתב ש"ראש ממשלה שייטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות - הוא בן מוות. פשוט כך, יחד עם שריו ועושי דברו. גם לנו צריך להיות דין רודף".

חקירה בגין חשד לעבירת הסתה נפתחה בחודש מרץ שעבר גם נגד עו"ד דוד חודק, שאמר בכנס לשכת עורכי הדין: "לא אהסס להשתמש באש חיה אם יכריחו אותי לחיות בדיקטטורה".

תגיות:הסתהבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה