סלבס בהתחזקות

לינור אברג’יל לא מפסיקה להפתיע: "כבר שנים אני לומדת את הנפש בשיעורי תורה"

תהליך התשובה של מיס עולם לשעבר ואושיית הרשת בהווה לינור אברג'יל - ממשיך לרתק אותנו: מה היא עושה בימים אלו בביתה שבנתניה, ולמה היא מקפידה על אורח חיים בריא?

אא

לינור אברג'יל לא מפסיקה להפתיע: בראיון למגזין 'לאישה' חשפה עורכת הדין, מיס עולם לשעבר ואושיית רשת בהווה - כי מזה שנים היא לומדת בשיעורי תורה ובימים אלו מארחת בביתה נשים לשיעור קבוע בחסידות.

"כבר שנים אני לומדת את הנפש בשיעורי תורה. הלימודים עוסקים באיך אדם חי, מה מגביל ומצר את צעדיו ומה הוא צריך לסלק. אני בעד להעיף את מה שמכביד. בסוף, זה להקשיב לעצמך ולהסיר את כל הדברים שצועקים לך באוזן".

בראיון התייחסה אברג'יל אל תהליך התשובה שלה, אותו החלה לפני שנים, ואמרה כי התהליך הביא אל חייה שינויים מבורכים. "אני חיה את אותם חיים, רק לבושה צנוע. היום אני אישה בת 43 והחיים שלי השתנו מעצם היותי אדם בוגר ואמא. הייתי בחיפוש, ובאיזשהו שלב מצאתי את התשובה. היום אני מרגישה חופשיה מאי פעם ויותר מכולם. לא מרגישה ששום דבר כובל אותי. אני במודעות ואהבה, ועושה באמת את מה שטוב לי לגוף ולנשמה שלי".

לדבריה, היא משתדלת לשמור על אורח חיים בריא, ולא לאכול ג'אנק פוד - גם היום, שנים אחרי שזכתה בתואר 'מיס עולם'. "החופש שלי הוא לא לאכול מה שאני רוצה אלא את מה שאני צריכה", היא אומרת. "חופש זה לא לאכול ג'אנק פוד, כי זה יעשה אותי חולה. אני אוכלת בריא".

תגיות:לינור אברג'ילחזרה בתשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה