חדשות כלכלה

שטראוס מכריזה על גל שלישי של ייקור מוצרים וטוענת: "זה עדכון מתון"

בפעם השלישית בחודשים האחרונים, מודיעה החברה על העלאת מחירים בחלק ממוצריה. עדכון המחיר, בשיעור של 1.4-6%, יתבצע על מוצרי "עלית": קפה נמס, קפסולות, חטיפים מתוקים, ציטוס, תפוצ'יפס ועוד

(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

שבוע לאחר שהודיעה על ייקור מוצרי החלב שלה, חברת שטראוס מודיעה היום (שני) על ייקור נוסף בחלק ממוצריה,  של מותג "עלית". זו הפעם השלישית שהחברה מעלה מחירים בחצי השנה האחרונה.

לדברי החברה, מדובר ב"עדכון מתון" של מוצרים שלא בוצע שינוי במחירם ב- 12 השנים האחרונות, ולא נכללו בעליית המחיר שהתבצעה בדצמבר 2022. החברה מנמקת את ההתייקרות בעליות נוספות במחירי חומרי הגלם, האריזות והתשומות לתעשייה.

עדכון המחיר יתבצע כעת על מוצרי "עלית":קפה נמס, קפה מיובש בהקפאה, קפסולות, חטיפים מתוקים, ספלנדיד, ציטוס, תפוצ'יפס ושמן זית יד מרדכי. העדכון הינו בשיעור ממוצע של 1.4%, ויכלול עלייה מקסימלית של עד 6% למוצר בודד.

עליית המחיר לקמעונאים תיכנס לתוקף ברביעי בחודש הבא, ולטענת שטראוס היא מכסה "חלק קטן מסך ההתייקרויות המתמשכות שהחברה סופגת".

בחברת שטראוס הוסיפו: "עדכון המחירים הנוכחי נעשה מתוך הכרח המציאות ונוכח עליות דרמטיות נוספות במחירי חומרי הגלם בחודשים האחרונים, ולאור הצפי כי מגמה זו תימשך גם בחודשים הקרובים. ברור לנו כי אין מדובר במהלך פשוט, וכי ההתמודדות עם יוקר המחיה נוגעת לכל בית בישראל".

כזכור, חברת אסם-נסטלה הודיעה ביום שלישי שעבר על התייקרות מוצריה בכ-4% בממוצע. זו הפעם השנייה בתוך ארבעה חודשים שהחברה מפרסמת הודעה על העלאת מחירים. אסם הצטרפה בכך לחברות אחרות שהעלו מחירים באחרונה, ביניהן: דיפלומט, שסטוביץ, מרס ומחלבות תנובה וטרה, שהעלו מחירים בשיעור של עד 25%.

תגיות:שטראוסהתייקרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה