חדשות בארץ

אחרי מכת החולדות: העכברושים משתלטים על חדרי המדרגות בבני ברק

לאחרונה ננשכו פעוטות בגני ילדים על ידי חולדות, וכעת העירייה מודה כי מדובר בתופעה מדאיגה. חבר מועצת העיר ביקש מהמשרד להגנת הסביבה להכריז על בני ברק כ"אזור מסוכן"

  • כ"ד אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רק לאחרונה סיפרנו כאן על מכת העכברים והחולדות בבני ברק. תושבים רבים החלו לעלות תמונות לרשתות החברתיות, ולטענתם מספר ילדים ואף פעוטות ננשכו. עיריית בני ברק לא הכחישה כי הדבר מהווה סכנה לשלום הציבור. באחד המקרים, תועד סרטון של "משפחת עכברים" שמטיילת להנאתה בבית בעיר.

כעת, התופעה מתרחבת וממשיכה להחמיר: מכת עכברושים מכה את העיר. אמש (ראשון) ננשך תושב העיר ברגלו ונזקק לטיפול רפואי מיידי. הסיפור לא נגמר כאן. התושבים טוענים כי לאחרונה התופעה מכה גם בגני הילדים והם חוששים לשלוח את הילדים לשם.

התושבים מספרים, והעירייה לא מכחישה, כי ישנה תופעה של אלפי עכברושים בחדרי מדרגות ופחי הזבל בעיר. יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הליכוד, פנה לאחרונה לשרה להגנת הסביבה, ח”כ עידית סילמן. הוא ביקש מהמשרד להגנת הסביבה להכריז על בני ברק כ"אזור מסוכן".

רק לפני שבועיים תועדו 10 עכברושים כשהם נתפסים במלכודת דבק ששם בעל חנות ירקות בבני ברק. העירייה פרסמה הודעה מיוחדת בה היא מודה כי מדובר במכה קשה ומטרד מדאיג.

מהעירייה נמסר: "מכת העכברים בעיר היא תופעה קשה ומטרד מדאיג. לצערנו, התופעה מוכרת וקיימת במספר ערים ברחבי הארץ, אך בני ברק סובלת ממנה באופן קשה מאז שהתחילו בחפירות הרכבת הקלה לאורך כל תוואי ציר ז'בוטינסקי. הנושא נמצא על מרכז סדר יומה של עיריית בני ברק מזה תקופה ארוכה. בני ברק היא העיר הצפופה ביותר בישראל, וככזאת, החולדות מוצאות כאן מקום".

תגיות:חולדותבני ברקעכברושים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה