הרבנית חגית שירה

שר, מנגן, מתמזג עם השם. ככה עולים לגדולה. כך נכתב ספר התהילים

הכאב שלך, הדרך הארוכה, הניסיונות, הגלים והמשברים – כולם נמצאים בספר התהילים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"טהור אתה, בני...", לוחשת ניצבת בת עדאל לתינוק הקטן. היא מנענעת את העריסה, מביטה לתוך עיניו היפות, ושוב לוחשת לו בדמעות: אל תיפול, בני. ייסורים מחכים לך, אני יודעת, ימים לא פשוטים... קבל הכל באהבה, הישען על השם ואל תפחד.

ודוד הקטן מביט באמו בעיניו החכמות, והוא מבין הכל. היא זורעת בלבו אמונה והרבה כוח. היא ניצבת, איתנה וחזקה, היא לא תיפול! בנה לא יפול! הוא מלך!

היא מגדלת אותו לבד, בודדה ועזובה. הוא, מנודה ושנוא. אבל הרוח, הרוח חזקה.

שעות ארוכות במדבר היבש כחרס עם הצאן, רחוק מבני אדם – ולבו ובשרו מרננים לא-ל חי...

הוא שר, מנגן, מתמזג עם השם. הוא מודה על השקט, על הבדידות והכאב. מי כמוהו יודע שככה צומחים, ככה עולים לגדולה... רק ככה, פנוי מכל טרדות העולם, לבו פנוי לעבודת השם.

הוא נושא את עיניו לשמיים. "ה' רועי לא אחסר... על מי מנוחות ינהלני... שבטך ומשענתך המה ינחמוני". "ואני, קרבת אלוקים לי טוב".

נבל, כינור; שיר, מזמור; צרות, שמחות; עליות, ירידות; משברים, תובנות; כתר, מלחמות...

ספר התהילים הוא מסע של חיים ונשמה, גילוי והסתרה. הוא נכתב באלפי מילים עורגות, מבקשות ומעל הכל – מודות (מתוך תהילים "שירת חיי").

"יש בהם סודות, וכולם ברוח הקודש נאמרו...", אומר הזוהר הקדוש על מזמורי התהילים.

רוח הקודש שורה בהן, במילים, וכשאת אומרת תהילים – את מעוררת את רוח הקודש עד כדי כך שנחשב כאילו דוד המלך בעצמו אומרם. רק אמרי כל מילה כמונה פנינים, בנעימות הלב, בערגה ובכוונה.

אחותי, הכאב שלך, הדרך הארוכה, הניסיונות, הגלים והמשברים – כולם נמצאים בספר התהילים, וכשאת אומרת תהילים, אור וקדושה נמשכים מהמילים היקרות, והן ממתיקות לך את מסע החיים, מרפאות, מנחמות, עוטפות ומחברות. הן קרבת השם לך טוב, הן הודיה, הן הללויה, ואני מאחלת לך לומר אותן תמיד מתוך שמחה!

הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו – תהילים "שירת חיי" יצא לאור בשעה טובה ומוצלחת, והוא כולו שזור פרקי חיזוק מרתקים ומיוחדים. הוא מעוצב ומפואר, הוא מתנה ללב ולנשמה, והוא יהפוך לך את קריאת התהילים לחוויה רוחנית מתוקה ומחברת.

ובכן, מה יש בו? פרקי תהילים, כמובן, בכתב ברור ומאיר עיניים. לפני כל פרק תמצאי חיזוק נשי מיוחד. יש בו שער סגולות נדיר ועשיר, תפילות מיוחדות, סדר התפילה הנכון בכותל המערבי, תפילות במקומות קדושים ועוד... הוא בגודל של סידור "שירת חיי" האהוב, דק יותר כמובן, קליל ונעים. והוא המתנה הכי מושלמת לחג השבועות הקרב – יום פטירתו של דוד המלך, נעים זמירות ישראל.

תגיות:הרבנית חגית שירהתהילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה