סלבס בהתחזקות

הזמרת אודיה הודיעה: החלטתי להתלבש בצניעות

במהלך ראיון הצטרפה הזמרת להחלטה של אושיית הרשת דיאן שוורץ, שהודיע כי לא תסתובב בעתיד עם לבוש חשוף

  • כ"ד אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הזמרת הצעירה אודיה אזולאי סיפרה לאחרונה על המסע הרוחני שהיא עוברת. אתמול (ראשון) היא העניקה ראיון לאתר מאקו, בו סיפרה על החלטתה להתלבש צנוע. לאחרונה הלבוש הצנוע הפך ל"טרנד" החם של המפורסמות. בשבוע שעבר הבאנו כאן את דבריה של אושיית הרשת דיאן שוורץ שהחליטה לספר על החלטה דומה.

בראיון סיפרה אודיה: "אני מעדיפה להתלבש כמה שיותר צנוע". היא עצמה זכתה ללא מעט שאלות מצד התקשורת לגבי אופן הלבוש שלה. כעת היא מבהירה בראיון כי היא מתכוונת ללכת בצניעות. מי שעשתה זאת בעבר היא הזמרת יובל דיין, שגם קיבלה על עצמה בשלב מאוחר יותר שמירת נגיעה. דיין מתחזקת ומרבה לעלות קטעים מפרקי תהילים שהיא קוראת לרשת.

כאמור, גם דיאן שוורץ נמצאת בתהליך התחזקות ולא מכחישה זאת. בסטורי שהעלתה היא סיפרה על ההחלטה וכתבה: "החלטתי לקחת על עצמי להתלבש צנוע", והוסיפה כי לא תלבש חולצות שחושפות את הגוף. רק לאחרונה פרסמנו בעמוד הפייסבוק של הידברות כי כוכבת הטלוויזיה החליטה לשמור שבת וכי היא בתהליך התחזקות. הפוסט עורר עניין רב, בין היתר על ידי נשים שחיזקו אותה. שוורץ העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם עם תמונה של נרות. "אני שומרת שבת", כתבה. "והשבת הזו הייתה אחת מהן. יש משהו בהפסקה הזאת של פעם בשבוע שנותנת לי אוויר מחדש. להדליק נרות, לשבת בקידוש, לא להיות בפלאפון. לי זה הדבר שהכי מסדר את הראש".

שוורץ מופיעה באופן קבוע בטלוויזיה והיא אורחת קבועה באולפנים. מדובר בעוד צעד שלה, אחרי שקיבלה על עצמה לאחרונה השתדלות גדולה: לשמור את השבת. דיאן כבר הבהירה כי היא לקחה על עצמה הדלקת נרות בכל שישי בערב. אין ספק כי מדובר לאחרונה בטרנד של ממש: יותר מפורסמות רוצות ואוהבות להתלבש בצניעות.

תגיות:סלבס בהתחזקותהזמרת אודיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה