חדשות בארץ

נתניהו: היום אויבי ישראל בעזה - והרבה מעבר לעזה - יודעים שגם אם ינסו להתחבא, נגיע אליהם

ראש הממשלה נשא דברים בפתח ישיבת הממשלה וסיכם את מבצע "מגן וחץ": "זה היה מבצע מושלם. הצלחנו לשנות את המשוואה". בירך את צה"ל ואת השב"כ והוסיף: "סיכלנו את כל צמרת הג'יהאד האיסאלמי בעזה"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום (ראשון) דברים בפתח ישיבת הממשלה השבועית, וסיכם את מבצע "מגן וחץ" שהסתיים אמש בהכרזה על הפסקת אש.

נתניהו אמר בפתח דבריו: "ההנחיה שנתתי הייתה הפתעה ויוזמה. זה היה מבצע מושלם. בירכתי אתמול את הרמטכ"ל ואת ראש השב"כ גם כן בשתי מילים 'Well done'. בהפתעה מוחלטת וביוזמה מתמשכת סיכלנו את כל צמרת הג'יהאד האיסלאמי בעזה, השמדנו 17 מפקדות של הג'יהאד, חיסלנו עשרות מחבלים, פגענו במצבורי רקטות וטילים, סיכלנו חוליות נ"ט ועוד".

ראש הממשלה הוסיף כי המבצע חיזק את ההרתעה הישראלית: "במשך חודשים מאז הקמת הממשלה אני חוזר ואומר - מי שפוגע בנו, מי שמנסה לפגוע בנו, מי שינסה לפגוע בנו - דמו בראשו. היום אויבי ישראל בעזה - והרבה מעבר לעזה - יודעים שגם אם הם ינסו להתחבא, אנחנו יכולים ואנחנו נכונים להגיע אליהם בכל עת. הכרה זו התחזקה באופן משמעותי במבצע 'מגן וחץ'. שינינו את המשוואה".

בהמשך התייחס נתניהו לשורה של נושאים כלכליים, בהם החלטת סוכנות S&P להשאיר את דירוג האשראי של ישראל על AA- ואת תחזית הדירוג כיציבה: "זו הבעת אמון גבוהה בישראל, אני מברך את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על הישג חשוב זה".

כמו כן סקר ראש הממשלה בפני השרים את פגישתו עם נשיא קפריסין ניקוס כריסטודולידיס ביום חמישי שעבר, שעסקה בפרוייקט הגז: "הפרויקט שהתמקדנו בו הוא אספקת גז מישראל לאירופה דרך צינור גז משדות הגז שלנו אל מתקן הנזלת גז שייבנה בקפריסין. חיבור זה יזניק את כלכלת ישראל לגבהים חדשים ויחזק את מעמדה של ישראל כספקית אנרגיה בינלאומית חשובה".

תגיות:עזהבנימין נתניהומבצע מגן וחץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה