סלבס בהתחזקות

קובי פרץ: "עלינו להרבות בתורה ומצוות"

הזמר כתב סיפור מיוחד על מעלה שמירת המצוות. עוד הוסיף: "שנזכה לשמוח בתורה הקדושה, ובזכותה נזכה לחיים טובים ומבורכים"

  • כ"ג אייר התשפ"ג
(צילום: יוסי זליגר / פלאש 90)(צילום: יוסי זליגר / פלאש 90)
אא

הזמר קובי פרץ העלה פוסט על פרשת השבוע "בהר – בחוקותי", בו הוא למדנו על הברכות הנפלאות המובטחות לעם ישראל. "שלום, בריאות, פרנסה בשפע, גשם בזמן, ביטחון, וחיים טובים וארוכים", מונה פרץ. "וכל זה בתנאי אחד והוא: "אם בחוקותי תלכו ואת מצוותי תשמרו!".

"בזכות שמירת התורה והמצוות זוכים עם ישראל לשפע וברכה וכל טוב, וזה רק 'הפירות' בעולם הזה, אולם 'הקרן' קיימת לעולם הבא", כתב. וסיפר על מעלת שמירת המצוות ביהדות.

"מסופר על עשיר שבנו החליט לעזוב את הארץ. ולכן ביקש ממנו האב שיקפיד להניח בחו"ל בכל יום טלית ותפילין. כעבור מספר שבועות שלח לו הבן לאביו מברק שישלח לו כסף. שלח לו האב תשובה: 'תתפלל אל ה' ותעשה מצוות והוא ישלח לך כסף. כעס הבן על תשובתו של אביו ולכן שב ארצה. וכששב ניגש אליו ושאלו: 'מדוע לא שלחת לי כסף?'. חייך האב והוציא מהמזוודה של בנו את 'התפילין', והראה לו בתוכה את הכסף שהחביא לו שם. לכן אמר לו: 'בני היקר! לו היית מניח את התפילין רק פעם אחת, היית מוצא את הכסף הזה שהיה מיועד בעבורך, אך כיון שלא הנחת אותם, ראה בני מה הפסדת'".

"בימים קדושים אלו של ספירת העומר, עלינו להרבות בתורה ובמצוות, וכך נזכה כל עם ישראל בחג השבועות לשמוח בתורה הקדושה, ובזכותה נזכה לחיים טובים ומבורכים", סיכם.

תגיות:קובי פרץסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה