חדשות בארץ

פגיעה ברגשות הדת: כתב אישום נגד תולש המזוזות מדירות בירושלים

בתום כשבועיים של חקירה הגישה התביעה המשטרתית את כתב האישום לבית משפט השלום בירושלים, בצירוף תיעוד של מצלמות אבטחה המתעדות את העבירות. הנאשם: "המצולם דומה לי, אבל זה לא אני"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד תושב ירושלים בן 40, הנאשם כי תלש ביום העצמאות עשרות מזוזות ממפתן דירות מגורים בירושלים. הנאשם מכחיש את המיוחס לו, למרות שיחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים צירפה לכתב האישום תיעוד של מעשיו, כפי שנקלטו במצלמות אבטחה שהיו מוצבות בבניינים.

חקירתו של הנאשם במשטרת לב הבירה החלה מיד לאחר שעשרות אזרחים, המתגוררים ברחובות לינקולן, וושינגטון וקרן היסוד שבמרכז העיר דיווחו על תלישת המזוזות וגניבתן. הנאשם אותר על ידי השוטרים לפני 12 יום, ובביתו נתפסו כמאה מזוזות ומספר דומה של קלפים למזוזות.

מעצרו של הנאשם הוארך מספר פעמים בבית המשפט לטובת מיצוי החקירה. היום, כאמור, הוגש כתב האישום המייחס לו עבירות של הסגת גבול, גניבה, היזק לרכוש במזיד והחזקת נכס חשוד כגנוב. הנאשם מכחיש את הנטען נגדו, וכשהוצג בפניו תיעוד של מעשיו טען: "המצולם דומה לי אבל זה לא אני".

בתום הדיון שוחרר הנאשם בתנאים מגבילים למעצר בית.

סגן ניצב ליאור בן שלום, קצין חקירות ומודיעין תחנת לב הבירה, סיפר: "מדובר במעשי גניבה לכאורה שביצע הנאשם תוך תעוזה ופגיעה ברגשות דת, מאחר ומדובר במזוזות שחלקן בעלות ערך כספי ורגשי רב".

תגיות:מזוזותירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה