חדשות בארץ

"תודה לה' ששומר עליי": תושבת אשקלון שביתה ספג פגיעה ישירה משחזרת

מרים קרן נכנסה לממ"ד עם הישמע האזעקה, וזה מה שהציל את חייה. לפני חמש שנים ניזוק חלק מביתה עקב פגיעה של טיל בבית השכנים: "אז לא היה לי ממ"ד, ובעקבות כך החלטתי לבנות אותו עצמאית"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ביתה של מרים קרן, תושבת אשקלון בת 79, ספג אתמול (רביעי) פגיעה ישירה של טיל ששוגר מרצועת עזה אל עיר מגוריה. היום, בשיחה עם כתבים, היא חשפה: "זו הפעם השנייה שזה קורה לי. לפני חמש שנים הבית ניזוק לאחר שטיל פגע בבית השכנים, וגרם לחלק הקדמי של הבית שלי נזק גדול. לי לא היה אז ממ"ד והייתי נעמדת במסדרון בתוך הבית. אחרי אותה פגיעה אצל השכנים החלטתי לבנות מרחב מוגן באופן עצמאי. ההחלטה הזו הצילה עכשיו את החיים שלי".

בשיחה עם כאן 11 לאחר פגיעת הטיל סיפרה קרן: "הייתי במטבח והתחלתי להכין ארוחת ערב. האזעקה החלה, רצתי לממ"ד ונעלתי את הדלת. פתאום היה בום חזק, מפחיד. חיכיתי כמה דקות ויצאתי מהבית. ראיתי שכל הזכוכיות התנפצו, המקלחת נהרסה, החלה שריפה גם בבית וגם במחסן, וגם הרכב שלי עלה באש. מיד התקשרתי והזעקתי את הכיבוי".

לדבריה, המרחב מוגן בכל צריך להיות הכרח: "זה פשוט מציל חיים. צריך שיהיה אחד בכל מקום בעוטף. לא משנה הנזק וההרס מהפגיעה של הטיל. חשוב שאנחנו לא ניפגע. אף פעם לא מתרגלים להסלמות האלה, אבל לפחות אני יודעת שמישהו שומר עלינו מלמעלה".

תגיות:טיליםאשקלוןנסמבצע מגן וחץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה