סלבס בהתחזקות

כוכבת הרשת חושפת: "קיבלתי על עצמי לבוש צנוע"

דיאן שוורץ הודיעה ברשת: לא אלבש חולצות שחושפות את הגוף, זאת אחרי שהודיעה כי החליטה לשמור שבת וכי היא בתהליך התחזקות. לאחרונה הודיעה גם כוכבת הרשת מירן בוזגלו כי החליטה "לנתק את הטלפון בשבת"

  • כ' אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כוכבת הרשת דיאן שוורץ קיבלה על עצמה החלטה חשובה: היא תתלבש מעתה בצניעות. בסטורי שהעלתה סיפר שוורץ על החלטה וכתבה: "החלטתי לקחת על עצמי להתלבש צנוע" והוסיפה כי לא תלבש חולצות שחושפות את הגוף.

רק לאחרונה פרסמנו בעמוד הפייסבוק של הידברות כי כוכבת הטלוויזיה החלטה לשמור שבת וכי היא בתהליך התחזקות. הפוסט עורר עניין רב, בין היתר על ידי נשים שחיזקו אותה. שוורץ העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם עם תמונה של נרות. "אני שומרת שבת", כתבה. "והשבת הזו הייתה אחת מהן. יש משהו בהפסקה הזאת של פעם בשבוע שנותנת לי אוויר מחדש. להדליק נרות, לשבת בקידוש, לא להיות בפלאפון. לי זה הדבר שהכי מסדר את הראש".

שוורץ נמצאת בתהליך התחזקות ולא מכחישה זאת. כעת, היא קיבלה תגובות רבות להחלטה החדשה שלה: להתלבש בצניעות. שוורץ מופיעה באופן קבוע בטלוויזיה והיא אורחת קבועה באולפנים. מדובר בעוד צעד שלה, אחרי שקיבלה על עצמה לאחרונה השתדלות גדולה: לשמור את השבת. דיאן כבר הבהירה כי היא לקחה על עצמה הדלקת נרות בכל שישי בערב.

שוורץ היא לא הכוכבת היחידה שהחליטה לאחרונה להתחזק. כוכבת הריאליטי מירן בוזגלו ובעלה, הכדורגלן לשעבר מאור בוזגלו, תועדו בסטורי כשהם מבצעים הבדלה במוצאי השבת האחרונה. בוזגלו שוחחה עם עוקביה ששאלו על מידת ההתחזקות שלה בדת.

"האם אתם שומרים שבת 'על מלא'"?, נשאלה, אחרי שדיווחה כי היא מתחילה להתחזק, שומרת נידה, מפרישה חלה ומקפידה להתפלל. "את השבת הזאת שמרתי מלא ברוך השם", ענתה והסבירה כי היא "נטולת טלפון" ביום הקדוש.

"אני בלי טלפון באופן קבוע בכל השבתות כבר שנה כמעט", הסבירה בוזגלו. "זה די מאתגר ומורכב אצלנו". בהמשך נשאלה לגבי העובדה שהיא עדיין לא שומרת שבת בצורה מלאה. "אני מאוד רוצה לשמור את השבת באופן קבוע", הודתה.

 

תגיות:התחזקותצניעותסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה