חדשות בארץ

הצנחן שקפץ מגג מגדל באשדוד והבהיל את התושבים: "לא סיכנתי אף אחד"

"שתינו קפה במרפסת ופתאום ראינו בן אדם צונח לנו מהשמיים. וואלה מפחיד": זה מה שטוען להגנתו הצנחן שקפץ השבוע מגג בניין גבוה באשדוד 

אא

בהלה אחזה השבוע בתושבים בבניין גבוה באשדוד, לאחר שזיהו דמות של אדם עומד על ראש גג גבוה, וקופץ ממנו לפתע למטה - כשבמהלך הקפיצה נפתח מצנח רחיפה. 

"שתינו קפה במרפסת ופתאום ראינו בן אדם צונח לנו מהשמיים. וואלה מפחיד", סיפר עד ראייה בשם ערן, שהצליח לתעד את התמונה ההזויה, רגע לפני שהאדם קפץ וגרם לערן ולאנשים נוספים שראו אותו, להחסיר פעימה מלבם. 

"ממש הזיה. זה מסוכן מאוד. הוא קפץ בין הבניינים וזה נראה לי ממש פלילי. בטח המשטרה תטפל בזה", כתב ערן לצד התמונה שהופצה ברשתות החברתיות. 

הצנחן שקפץ מהגג התברר להיות סרגיי שפיצין - גם הוא תושב אשדוד, שהתראיין לאתר 'מאקו' וסיפר כי הוא כלל לא מתרגש מהאפשרות שהמשטרה תזמן אותו לחקירה, בחשד שסיכן את חייו והלחיץ את התושבים. 

"אני מציע למשטרה שתתעסק בתפיסת עבריינים ומחבלים", אמר בראיון עמו. "אם הם מחפשים אותי כנראה משעמם להם. אני לא מסכן אף אחד, אני יודע בדיוק מה אני עושה. אין לי מושג שהם רוצים להזמין אותי לחקירה, ולדעתי אין מה להזמין. אני עושה את זה בשביל הכיף".

מסתבר ששפיצין לא רק עושה את זה בשביל הכיף, אלא גם בשביל הרייטינג - שכן סרטונים שלו מופצים בכל רחבי הרשתות החברתיות, וזורעים בהלה גדולה ברשת. תושב נוסף שהבחין במצנח הרחיפה של שפיצין שנחת לא רחוק מביתו, אמר כי הוא "מסכן את חייו. אני מבין שזו הנאה, אבל זו סכנת נפשות".

חקירת המקרה נפתחה על ידי שוטרים ממשטרת אשדוד. 

תגיות:אשדודבנייןצנחן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה