חדשות כלכלה

בתוך ארבעה חודשים: חברת אסם הודיעה בפעם השנייה על העלאת מחירים

החברה הודיעה שמוצריה יתייקרו עבור הקמעונאים בכ-4% בממוצע. בין המוצרים שמחירם יעלה: פסטות, רטבים, מרקי תיבול, דגני בוקר וגרבר לפעוטות. הנימוק: התייקרות חומרי הגלם והאריזה

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

חברת אסם-נסטלה הודיעה היום (שלישי) לקמעונאים על התייקרות מוצריה בכ-4% בממוצע. זו הפעם השנייה בתוך ארבעה חודשים שהחברה מפרסמת הודעה על העלאת מחירים. בחברה ציינו כי הסיבה להתייקרות הינה העלייה במחיר חומרי הגלם והאריזה. המחיר לצרכן ייקבע על ידי הרשתות המשווקות.

אסם מצטרפת בכך לחברות אחרות שהעלו מחירים באחרונה, ביניהן: דיפלומט, שסטוביץ, מרס ומחלבות תנובה, טרה ושטראוס, שהעלו מחירים בשיעור של עד 25%.

המוצרים שאסם כללה בהעלאה הם: פסטה, רטבים ומרקי תיבול שמחירם יעלה בכ-4.7%. דגני בוקר, קפה, פורינה וגרבר לפעוטות שמחירם החדש טרם פורסם וכן מטרנה לתינוקות שמחירה יעלה בשיעור ממוצע של כ-2.6%.

באסם הסבירו כי חומרי הגלם והאריזה, ובהם קפה, דגנים, רסק עגבניות, חלב ומרכיביו, סוכר, אריזות, מתכת ועוד, לצד פיחות חד בשקל אל מול הדולר והיורו, הם שהשפיעו על ההחלטה.

בהודעה מטעם החברה נמסר כי היא "עשתה כל שביכולתה על מנת לבצע עדכון מתון המפצה באופן חלקי ביותר על ההתייקרויות, כאשר את רובן נמשיך לספוג".

תגיות:אסםהעלאת מחירים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה