חדשות בעולם

נשיא שנתקע בתוך מגלשה ונזקק לחילוץ - זאת לא התחלה של בדיחה

נשיא צ'ילה הלך לשחק בגן ילדים בכפר הולדתו ונתקע בתוך המגלשה. הוא קרא לעזרה והצוות נאלץ לשבור אותה כדי לחלץ אותו. אחד הסיפור ההזויים של השנה

  • י"ח אייר התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

סיפור המשקפת של שר הביטחון עמיר פרץ, האיש שייזכר בזכות המצאת כיפת ברזל בתקופתו, יצר באזז תקשורתי גדול מאוד. אבל מה הייתם אומרים אם היינו מספרים לכם שנשיא של מדינה אחרת חולץ לאחר שנתקע בתוך מגלשה בגן ילדים?

נשיא צ'ילה, גבריאל בוריץ', הלך אתמול (שני) לשחק בגן שעשועים קטן בעיר הולדתו. כאשר התגלש במגלשה הוא נתקע במשך דקות ארוכות וקרא לעזרה. בוריץ' לא הצליח להשתחרר מהמגלשה בשום אופן. רק לאחר מאבק ממושך, בו אנשיו ניסו לחלצו, הוא יצא משם לאחר שהוחלט לשבור את המגלשה ולאפשר לו לצאת החוצה.

בוריץ' רק בן 37. הסיפור התרחש כאשר הגיעו עם בת זוגו לעיר הולדתו, פונטו ארנה - היא העיירה הדרומית ביותר המאוכלסת בצ'ילה. במהלך טיול שגרתי, הם הגיעו לאחת הכיכרות, שם היה פארק שעשועים קטן. בוריץ' החליט לעצור את רכבו במקום כדי להתגלש, אבל נתקע עמוק בפנים. הוא תועד על ידי עוברי אורח, במה שהפך לסרטון ויראלי באתרים בצ'ילה.

אחת השכנות סיפרה: "כמה מצחיק, נשיא הרפובליקה שלנו נתקע, אני לא מאמינה". אחר כך הוסיפה: "מה הם עושים שם? הוא תקוע כבר 10 דקות". לאחר ניסיונות מרובים, כאמור, הצליחו אנשי הנשיא להוציא אותו. הם נאלצו לשבור את המגלשה כדי שיוכל לצאת החוצה.

מארמון הנשיאות נמסר בתגובה, כי ערב קודם לכן ירדו גשמים רבים והמגלשה הייתה רטובה. לטענתם, הנשיא נרטב ולכן לא הצליח לצאת ממנה.

תגיות:חילוץמגלשהנשיא צ'ילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה