חדשות בארץ

לפיד ונתניהו ייפגשו לתדרוך ביטחוני. באופוזיציה מעניקים גיבוי: "מברכים על הפעולה החשובה"

ראש האופוזיציה ייפגש אחר הצהריים עם ראש הממשלה לתדרוך ביטחוני. באופוזיציה בירכו על המבצע הצבאי, והעניקו גיבוי מלא לצה"ל ולכוחות הביטחון

  • י"ח אייר התשפ"ג
(צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה יאיר לפיד ייפגש אחר הצהריים (רביעי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לתדרוך ביטחוני, לאחר שצה"ל פתח הלילה במבצע "מגן וחץ" נגד הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה.

באופוזיציה בירכו על המבצע הצבאי, והעניקו גיבוי מלא לצה"ל ולכוחות הביטחון. לפיד צייץ הבוקר בטוויטר: "אני מחזק את כוחות הביטחון על המבצע נגד הג'יהאד האיסלאמי בעזה. ארגוני הטרור ברצועה יודעים הבוקר שקהיליית המודיעין וכוחות הביטחון עוקבים אחרי כל צעד שלהם והחשבון איתם ייסגר. תגובה ישראלית תקיפה במקום ובזמן שטוב לנו, היא הדרך להתמודד מול הטרור מעזה. נגבה כל פעילות מבצעית למען הגנה על תושבי הדרום".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בירך אף הוא על המבצע, וכתב: "אמרתי בשבוע שעבר ואומר גם כעת - אויבינו שגו בהערכת המצב. אני מברך על הפעולה החשובה הלילה ברצועה ועל שימור המדיניות ההתקפית. ניתן גיבוי מלא לצה"ל וכוחות הביטחון בכל פעולה, ואני מקווה שהממשלה תדע להתנהל בשילוב הנדרש בין נחישות ואחריות גם בהמשך".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר: "מברך את צה"ל וכוחות הביטחון על חיסול ממוקד ומוצלח של שלושת המחבלים ברצועת עזה. יש לברך על חיסול של כל מחבל באשר הוא". עוד הוסיף ליברמן: "דווקא על רקע חיסול בכירי הג'יהאד, צורמת החסינות שנתניהו מעניק לראשי חמאס. ג'יהאד זה מטרד ואילו חמאס זה איום. מי שיורה עלינו לא רק מהדרום אלא גם מהצפון זה חמאס. מי שמכווין ויוזם את פעילות הטרור נגד יהודים בכל רחבי הארץ, כולל ביו"ש, זה קודם כל חמאס. יש לאמץ תוכנית כוללת ברצועת עזה. אי אפשר לנהל את החיים מסבב לסבב כל פעם".

הלילה פתח צה"ל במבצע "מגן וחץ", וחיסל במכת הפתיחה שלושה בכירים בג'יהאד האיסלאמי. שר הביטחון יואב גלנט הודיע על "מצב מיוחד בעורף" ואישר גיוס מילואים "לתפקידים נדרשים, בהתאם לצרכים".

פיקוד העורף פרסם הנחיות מיוחדות לתושבים המתגוררים בטווח של עד 40 ק"מ מהגבול. כבישים נחסמו בעוטף עזה, והופסקה תנועת הרכבות מדרום לאשקלון.

תגיות:יאיר לפידבנימין נתניהומבצע מגן וחץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה