חדשות בארץ

לפנות בוקר: צה"ל עצר שני מחבלים בקסבה של שכם

במקביל למבצע בעזה, כוחות צה"ל לכדו בקסבה של שכם שני מחבלים מבוקשים, החשודים בפעילות טרור

  • י"ח אייר התשפ"ג
(צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)(צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)
אא

כוחות צה"ל שפעלו לפנות בוקר (שלישי) בקסבה של שכם לכדו שני מבוקשים החשודים בפעילות טרור. הכוחות כיתרו בית בקסבה ועצרו את המחבלים. למרות חילופי האש שהתפתחו במקום, בחסדי שמים כוחותינו יצאו בשלום משכם והמבוקשים הועברו לחקירה.

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, אמר לכאן חדשות: "אנחנו נמצאים בתוך מבצע בקסבה של שכם, של יחידה מיוחדת בשיתוף השב"כ. בכל מקום שיש בו טרור אנחנו פועלים על מנת לסכל אותו, או באים בחשבון עם מי שביצע טרור ברגע שיש בידינו את המידע והתנאים לעשות זאת".

    צה"ל פתח הלילה במבצע "מגן וחץ": הוא תקף שורה של מטרות השייכות לג'יהאד האיסלאמי בעזה. דובר צה"ל הודיע כי במסגרת התקיפה חוסלו שלושה בכירים בארגון הטרור - ביניהם מפקד מרחב צפון רצועת עזה, האיש שאחראי על הירי הרקטי לעוטף עזה בחודש האחרון. התקשורת הפלסטינית מדווחת כי 12 בני אדם נהרגו בתקיפה ועוד יותר מ-20 נפצעו. הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס הערב לדון בהמשך הפעילות.

    בכאן חדשות דווח כי מבצע החיסול תוכנן תחילה להתרחש בסוף השבוע האחרון. לפי מקורות, המבצע נדחה ברגע האחרון בשל שיקולי מזג אוויר, ואף נדחה פעם שנייה כי לא הייתה הזדמנות לחסל את שלושתם יחד (אלא רק שניים מהם) - ולבסוף בוצע הלילה.

    תגיות:מחבליםקסבה

    כתבות שאולי פספסת

    הידברות שופס

    מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

    60לרכישה

    מוצרים נוספים

    מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

    המלך דוד - הרב אליהו עמר

    סטרוס נירוסטה זכוכית

    מעמד לבקבוק יין

    אלי לומד על החגים - שבועות

    ספר תורה אשכנזי לילדים

    לכל המוצרים

    *לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה