סלבס בהתחזקות

אביב אלוש מרגש: זה המסר הכי חשוב שתיקחו מספירת העומר

השחקן כתב פוסט מרגש על תפקיד הכהנים בעם ישראל וקינח עם מסר חשוב מספירת העומר: "אין ייאוש בעולם". וגם: כמה מספרים מימי הספירה

  • ט"ז אייר התשפ"ג
אא

"בעם ישראל יש שלוש דרגות של קדושה: כהן, לוי וישראל. בגלל שהכהנים הם אלו שמשרתים וישרתו בע"ה בבית המקדש, אז כהן זו הדרגה הגבוהה ביותר. יש הרבה הלכות ופרטים ששייכים אך ורק לכהנים –כהן לא יכול להתחתן עם גרושה למשל אבל לוי וישראל יכולים. כל מי שהוא כהן, צריך להיות מודע לתפקיד ולאור הגדול שיש בתוכו ולא לפספס את הייעוד האמיתי של חייו - להפוך את הכהן למשמעות ריקה של שם משפחה בלבד". כך כתב השחקן אביב אלוש בפוסט מרגש על פרשת השבוע.

לאלוש יש מסר חשוב לגבי הכהנים. "כל בוקר בבתי הכנסת הכהנים, שהם בעצם המתווכים בין הבורא אלינו, מברכים את כל הקהל בברכה הידועה. אחד הדברים הנפלאים הוא שכהן שנמצא בעצבות או חלילה בריב עם מישהו מהמתפללים, לא יכול לעלות ולברך. כדי לברך הלב שלו חייב להיות נקי ושמח. אז כהנים, לעבודה", המשיך וסיפר מהי ספירת העומר.

"אחרי הכהנים הפרשה מספרת לנו על המועדים והחגים וגם על ספירת העומר שאנחנו נמצאים עכשיו בעיצומה. מהי ספירת העומר בקצרה? במצרים הגענו למ"ט (49) שערי טומאה, כלומר נפלנו לכל התאוות הכי גדולות שיש. היינו בחושך מאוד גדול מבחינת הקדושה, אבל מרגע שיצאנו ממצרים התחלנו לעלות בשערי הקדושה. ככה עברנו 49 ימים, וכל יום שעברנו תיקן את אחד מהשערים כדי שנוכל להתקדש ולהגיע מוכנים ליום ה- 50 - יום מתן תורה. שבועות.  49 = לב טוב".

עוד כתב: "מה שהכי חשוב לקחת מזה בעיני, הוא להאמין ולדעת שאין ייאוש בעולם. לא משנה לאן נפלנו ומה עשינו, תמיד אפשר לתקן. כל עוד שזה באמת בא מהלב ובתהליך כן ואמיתי מול עצמנו -  בטח שמול בוראנו. מאחל לכל אחד מאיתנו וככלל עם ישראל להצליח להגיע ל'לב טוב'. שנדע ללמד וללמוד זכות על כל אחד מאיתנו ולראות את הנקודות הטובות. שנזכור שאנחנו כולנו כאיש אחד במסע משותף ארוך, קשה, יפה, מרגש ומאתגר מאוד. בסופו של דבר... אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ - אנחנו נראה בחוש איך כל מה שעברנו היה אך ורק לטובה".

תגיות:אביב אלושספירת העומרסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה