ל"ג בעומר

ילדי ישראל נערכים לתהלוכת ל"ג בעומר: "כל תהלוכה היא סיפור בפני עצמו"

ביום שלישי הקרוב, ל"ג בעומר, יתקיימו תהלוכות רבות בכל רחבי הארץ: "תהלוכות ל"ג בעומר יאחדו סביבן את כל קצות הקשת ובוודאי יביאו לאיחוי בין כל חלקי העם"

  • י"ג אייר התשפ"ג
אא

דריכות שיא בקרב למעלה מאלף שלוחי חב"ד בישראל, לקראת תהלוכות ל"ג בעומר שייערכו ביום שלישי הבא, ל"ג בעומר, לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי. התהלוכות ייערכו השנה בסימן שנת 'הקהל'.

בתהלוכות הססגוניות, שהפכו מזה שנים לסימן ההיכר המרכזי של ל"ג בעומר בחוצות ערי ישראל, צפויים להשתתף מאות אלפי ילדים מכל גוני הקשת. יחד עם הוריהם, הם יצעדו ברחובות עם שלטים בידיהם ועליהם פסוקי תורה וערכים יהודיים, ובהם: שבת, כשרות, תפילין, חינוך, ועוד. יובל המבולבל, לצד כוכבי ילדים ואמנים ישראלים מגוונים, ישולבו בתהלוכות הגדולות, במקביל למגוון אטרקציות מרתקות, להקת מתופפים ועוד. 

את התהלוכות יזם הרבי מלובביץ' לפני שלושים שנה, כאשר קרא לנצל את היום המיוחד, בו פסקו תלמידי רבי עקיבא מלמות על שלא נהגו כבוד זה בזה, ולהתאחד יחד באמצעות התהלוכות והכינוסים.

תהלוכות מרכזיות יתקיימו בנתניה, רעננה, תל אביב, ראשון לציון, יהוד, כפר סבא, חדרה, בית שמש, אשדוד וגבעתיים ובעוד מאות ערים ויישובים. תהלוכות גדולות ומרכזיות נוספות יתקיימו בערים החרדיות ובהם בירושלים, בבני ברק, באלעד, בביתר עילית ובמודיעין עילית.

"ההתרגשות של התושבים מהתהלוכות לא תתואר", מספר הרב יוסף דהן, שליח חב"ד בעתניאל - מועצה אזורית הר חברון, "כל תהלוכה היא סיפור בפני עצמו. בפרט בחלק מהיישובים, בהם יש סיכון גבוה והם סגורים ומסוגרים בשגרה. התהלוכה ממש מחיה אותם".

"אצלנו", סיפר הרב שמואל לוינסון, שליח חב"ד בשכונת נוף העמק במגדל העמק, "ל"ג בעומר זה משהו ענק. כמעט כל הילדים בשכונה מגיעים. זו הזדמנות נדירה מאוד, לפגוש את כל ילדי השכונה. הרבי הורה לנו שלא יהיה ילד אחד שלא ישתתף".

"השנה, שנת 'הקהל', התהלוכות יתקיימו בעוצמה גדולה יותר מכל השנים", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב. "התהלוכות הן הזדמנות להשתתף במפגן האחדות היהודי הגדול ביותר בארץ ישראל. בצל ההפגנות השונות, תהלוכות ל"ג בעומר יאחדו סביבן את כל קצות הקשת ובוודאי יביאו לאיחוי בין כל חלקי העם".

תגיות:אחדותתהלוכת ל"ג בעומר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה