חדשות כלכלה

רמי לוי לא מעלה את מחירי החלב: "המחיר במדינה יקר"

בעלי רשת הסופרים הודיע כי הוא לא יהיה מוכן להגדלת התעריף ויספוג את ההפסדים: "יחסית לאירופה המחיר הרבה יותר גבוה. המדינה צריכה לבדוק למה"

  • י"ג אייר התשפ"ג
(צילום: יוסי אלוני / פלאש 90)(צילום: יוסי אלוני / פלאש 90)
אא

הסיכום בין משרד האוצר למועצת החלב על התייקרות מוצרי החלב גרם לרשתות לעדכן את המחירים, אבל כל זה לא עושה רושם על רמי לוי. התייקרות מוצרי החלב שבפיקוח עומדת על 9.3 אחוז, אולם ברמי לוי לא מתכוונים להעלות את המחיר והבעלים יספוג את ההפסד על מנת להקל על הלקוחות.

כזכור, הרשתות הגדולות עדכנו גם את מחירי המוצרים שאינם בפיקוח כלפי מעלה, כך שהלקוח הממוצע ישלם הרבה יותר בכל קנייה. "נבוא לקראת הלקוחות שלנו", אמר לוי. "אני לא זוכר שהייתה עלייה של עשרה אחוזים בפעם אחת".

לוי התייחס גם לעובדה שישנם פערי מחירים בין אירופה לישראל. "באירופה, מוצרי החלב יקרים ב-30-40 אחוז, יש מוצרים שיקרים יותר גם במאה אחוז".

"מחיר המטרה במדינה הוא הרבה יותר יקר מאשר במקומות אחרים", הוסיף בעלי רשת הסופרים. "לדעתי יחסית לאירופה הוא הרבה יותר גבוה. המדינה צריכה לבדוק למה זה כזה גבוה. אם באמת יש לזה הצדקה, אז תסבסד אותו, תוריד את מחיר המטרה ותגרום למחלבות הגדולות להוריד את מחירי החלב ב20-30 אחוז".

כזכור, לוי נהג באופן דומה גם כאשר מחירי העוף עלו בעבר. הוא לא היסס למכור עוף בשקל ועשה עוד מבצעים בתקופות מיתון. הוא הסביר לא פעם כי הוא לא שוכח היכן גדל ומאיפה התחיל. מעניין לראות האם סופרים אחרים יצטרפו למהלך שלו ויסכימו "להרוויח פחות" כדי לרצות את הלקוחות. 

תגיות:רמי לוימחיר החלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה