חדשות בארץ

ניסיון פיגוע בחווארה: ישראלי נפצע קל, המחבלת נוטרלה

גבר ישראלי כבן 20 נפצע קל והוא סובל מדקירה בכתף. ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "רק לפני מספר שעות לכדו את המחבלים שרצחו את בנות משפחת די. זו ההוכחה שחיסול מחבלים חשוב ככל שיהיה לא עוצר את הטרור"

  • י"ג אייר התשפ"ג
(צילום: נאסר אישתיה / פלאש 90)(צילום: נאסר אישתיה / פלאש 90)
אא

ניסיון פיגוע נוסף, הפעם בכיכר עינאבוס בכפר חווארה שבשומרון: גבר ישראלי, כבן 20, נפצע היום (חמישי) באורח קל, והוא סובל מדקירה בכתף. המחבלת נוטרלה על ידי לוחמי צה"ל שהוצבו באזור

ממד"א נמסר: "בשעה 11:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על צעיר שנפצע מדקירה בכיכר עינאבוס. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל מעניקים במקום טיפול רפואי לצעיר כבן 20 במצב קל בהכרה מלאה עם פצע דקירה. המחבלת מנוטרלת". חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, מוטי דהן, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע כשהוא יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעה חודרת בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי ובסיוע כוח רפואה של צה"ל הוא פונה לבית החולים במצב קל".

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, מסר: "רק לפני מספר שעות לכדו את המחבלים שרצחו את בנות משפחת די וכבר אנחנו בפיגוע נוסף. זו ההוכחה שחיסול מחבלים חשוב ככל שיהיה לא עוצר את הטרור. האירוע הזה הסתיים בפצוע קל והיה יכול להסתיים בעוד משפחה שכולה. אנחנו דורשים עכשיו יציאה למבצע התקפי בקיני הטרור של הרשות הפלסטינית עד לאיסוף כל הנשקים והחזרת כל המחסומים הביטחוניים. כמה מתים ופצועים עוד נספור עד שהממשלה תעשה את תפקידה?".

כזכור, מוקדם יותר הבוקר, בפעילות משותפת של שב"כ, מג"ב, ימ"מ וצה"ל חוסלו שני המחבלים שרצחו את לוסי, מאיה ורינה די הי"ד בפיגוע ירי בצומת חמרה בבקעת הירדן. המחבלים הם חסן קטנאני ומעאד מצרי, פעילי חמאס. הם אותרו בדירת מסתור בקסבה בשכם. כמו כן, חוסל גם פלסטיני שסייע להם.

תגיות:חווארהנסיון פיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה