חדשות בארץ

מחבלים שיידו אבנים בבנימין יפצו ב-104 אלף שקל את הנפגעת: "נישא את הפיגוע כל ימינו"

9 מחבלים שיידו אבנים על רבקה טייטל וגרמו לה לפציעה קשה בראש ייכנסו למאסר ויפצו אותה ב-104 אלף שקל

  • י"ג אייר התשפ"ג
פיגוע אבנים (צילום אילוסטרציה)פיגוע אבנים (צילום אילוסטרציה)
אא

בית הדין הצבאי ביהודה גזר הבוקר (חמישי) עונשי מאסר על 9 מחבלים, שלפני שנתיים יידו אבנים בבנימין וגרמו לפציעתה הקשה של רבקה טייטל. המחבלים ייאסרו ל-5 ו-6 שנים, ויפצו את הנפגעת ב-104 אלף שקל.

הפיגוע התרחש בחודש ינואר 2021, כאשר טייטל נסעה בכביש סמוך לכפר דיר ניזאם שבבנימין. לפתע הגיחו המחבלים אשר יידו לעברה אבנים מטווח אפס. טייטל נפגעה בראשה באורח קשה ופונתה בבהילות לבית החולים. בעקבות הפיגוע נזקקה לתהליך שיקום רפואי ארוך ומייסר.

הנפגעת רבקה טייטל הגיבה לגזר הדין: "מאז הפיגוע אני מתמודדת עם שיקום ארוך שלי ושל ילדי שהיו עימי ברכב. גזר הדין של מספר שנות מאסר בלבד למחבלים אשר ניסו לרצוח אותי ואת ילדי היא חרפה. בנוסף, סכום הפיצויים שהושת על המחבלים הוא מגוחך, לאדם רגיל סכום של 100,000 ₪ נשמע גדול אבל האמת היא שזהו חלק מזערי מעלויות השיקום שלי ושל משפחתי. את מחיר הפיגוע אני וילדי נמשיך לשאת לכל חיינו. אני מצפה כי מדינת ישראל תחמיר מאוד את עונשם של מחבלים המנסים לרצוח יהודים ותחזיר את ההרתעה".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את טייטל מסר: "התוצאה של תשעה מחבלים שנכנסו לכלא ל-5 ול-6 שנים בגין פיגוע האבנים בנוסף לפיצויים ששולמו על ידם. היא תחילת הדרך ביצירת ענישה מרתיעה כלפי המחבלים. אנו מברכים על פעילות כוחות הביטחון והפרקליטות הצבאית שהניחו את ידם על כלל השותפים לאירוע החמור והביאו לענישה של ממש. לאור המצב הביטחוני בכבישים אנו קוראים להחמיר יותר ויוצר בענישת המחבלים ולפעול לכך שכל מי ששותף בזריקת אבנים ישלם על כך מחיר כבד".   

תגיות:רבקה טייטלפיגוע אבנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה