חדשות בארץ

אחרי שסולקה מבית הקפה: נטלי דדון התלוננה במשטרה

אושיית הרשת, שטוענת כי סולקה בשל דעותיה הימניות, החליטה לקחת את העניין צעד אחד קדימה. בעלי בית הקפה טוען כי כלל לא הכיר אותה. בסוף השבוע קראה דדון להשתתפות בהפגנת המיליון ואף נאמה בה

  • י"ב אייר התשפ"ג
(צילומים: shutterstock, שלומי כהן / פלאש 90)(צילומים: shutterstock, שלומי כהן / פלאש 90)
אא

אחרי שבעלי בית קפה בתל אביב גירש אותה, אושיית הרשת ופעילת הימין נטלי דדון עברה לשלב הבא: הגשת תלונה במשטרה נגדו. דדון הגיעה הבוקר (רביעי) לתחנת משטרה והגישה תלונה נגד בעלי בית הקפה בנווה צדק שבתל אביב. לטענתה, הוא סירב לשרת אותה בגלל דעותיה הפוליטיות והעובדה שהיא מזוהה עם מחנה הימין. היא מבקשת שהמשטרה תחקור את האירוע ותשקול את העמדתו לדין של בעל בית הקפה.

בעלי המקום טוען כי לא הכיר את דדון או את דעותיה, והחליט לסלק אותה מהמקום משום שהוא ספג מילות גנאי. בתיעוד שפרסמה דדון נראה הבעלים אומר לה: "זה העסק הפרטי שלי, אני יכול לעשות מה שאני רוצה. כאלה אנשים אני לא רוצה להכניס. איך אני עובד עשרים שנה? מסתבר שאני עושה משהו טוב, אני מסנן את האנשים שאני לא רוצה". 

דדון טענה כי בעלי בית הקפה סילק אותה רק בשל העובדה שלאחרונה הביעה תמיכה בימין. כמו כן, היא קראה בסוף השבוע שעבר לנשים להצטרף להפגנת המיליון, ואף נאמה בה: "אני קוראת לכן, לכל הנשים – לבוא למפגן המיליון, ולהשתתף במיצג נשי עוצמתי שיגלה את המלכות של נשות ישראל. ולא כמו שמספרים לכן – שפחות אנחנו ממש לא. אנחנו נשים חזקות. ההיסטוריה היהודית מלאה בנשים כמונו, נביאות ולביאות. אנחנו בוחרות וגאות להיות חלק ממורשת ישראל ותורת ישראל. אני מחכה לכן, לבושות בלבן, יחד", כתבה דדון לפני ההפגנה.

עו"ד רועי גולן וחיים אלדר ממשרד GEM מסרו: "אתמול הנחיתי את מרשתי נטלי דדון לגשת למשטרת ישראל ולהגיש תלונה כנגד בעלי בית הקפה 'נינה ביסטרו'. היום ישוגר מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים בדרישה לפרסום התנצלות בפומבי ותשלום פיצוי כספי בגין הנזקים הקשים שנגרמו למרשתי ופיצוי סטטורי כפי שפעל בניגוד לחוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים וכן חוק איסור לשון הרע. נפעל כדי שהיחידה החוקרת תחקור לעומק את התלונה בכדי למצות עימו את הדין. אנו חייבים להוקיע ולגנות מקרים בזויים ושפלים כמו זה שאין להם מקום בחברה שלנו".

תגיות:נטלי דדוןמשטרת ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה