חדשות בארץ

רק בישראל: אבא ובן גויסו למילואים ושירתו יחד בכיפת ברזל

רק בישראל: רס״ן מ׳ וסרן א׳ גויסו ושירתו יחד. במהלך חג הפסח, כשרבים ישבו על שולחן החג, הם הגנו על עם ישראל מהתקפות הרקטות. האב מ׳ סיפר: "גאווה לראות את הבן שלי בדמות בכירה בסוללה גם בתפקוד הפיקודי וגם המקצועי"

  • י"ב אייר התשפ"ג
(צילום: אייל מרגולין / פלאש 90)(צילום: אייל מרגולין / פלאש 90)
אא

באיזו מדינה עוד תוכלו לשמוע על סיפור כזה? אבא ובן שמגיעים יחד למילואים, באותו זמן בדיוק, ומגלים שהם משרתים יחד. לא רק באותה אוגדה, אלא ממש יחד.

רס״ן מ׳ וסרן א׳ הם אבא ובן שמשרתים יחד במילואים בכיפת ברזל. רס״ן מ׳ הוא קצין טכני בכיפת ברזל דרומית, שמתנדב למילואים. הוא גויס לאחרונה למילואים לאותה סוללה כמו בנו, סרן א׳ - מפקד במילואים. השניים סגרו יחד בסוללה בחג פסח האחרון כדי להגן על עם ישראל מאיום הרקטות.

א’ סיפר: "אבא שלי הוא השראה. הרצון והתשוקה שלו לאחר שירות ארוך ומשמעותי להמשיך להתנדב למילואים לתפקיד כה משמעותי הוא דבר שראוי להערצה מבחינתי. ברגע שגיליתי שאבא ואני שותפים באותה סוללה למשימה כה חשובה היה לי ברור שזה יהיה מדהים. נהניתי מאוד לעבוד עם אבא כתף אל כתף ולחוות את המקצועיות שלו והניסיון בשטח".

האב מ׳ סיפר: "גאווה לראות את הבן שלי בדמות בכירה בסוללה גם בתפקוד הפיקודי וגם המקצועי, יש לנו ממשקי עבודה יחד במהלך ההפעלה של הסוללה כאשר אני אחראי על החלק הטכני של הסוללה בעוד א' בעל האחריות הכוללת והמבצעית של הסוללה".

הסיפור הזה הוא סיפור של ישראל כולה - הרצון להגן על עם ישראל בתקופה כל כך מורכבת, מגיע למצב שבו השניים בילו יחד סמוך לכיפת ברזל, במקום על שולחן החג.

תגיות:כיפת ברזלמילואים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה