חדשות יהדות

יומיים מפתיחת המכירה: 100 אלף איש הבטיחו מקומם במירון

משרד התחבורה עדכן את מספר האנשים שיגיעו. כזכור, בעקבות האסון הנורא לפני כשנתיים הוקמה ועדת חקירה שהחליטה על מתווה חדש: מי שמעוניין ליטול חלק בהילולא צריך לרכוש כרטיס מראש לשאטל או לאוטובוס

  • י' אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רק לפני יומיים החלה מכירת כרטיסי הנסיעה להילולה הגדולה במירון בערב ל"ג בעומר, שיחול בשבוע הבא, ועל פי משרד התחבורה נרשם ביקוש שיא לכרטיסים.

על פי הנתונים, כ-60 אלף כרטיסים כבר נמכרו ועד כה כבר 100 אלף איש הבטיחו את מקומם. במשרד התחבורה מדגישים כי המכירה תסתיים ביום חמישי.

מדוע משרד התחבורה קשור להילולה? בעקבות האסון הנורא לפני כשנתיים, במהלכו מתו 45 מתפללים, הוקמה ועדת חקירה שהחליטה על מתווה חדש: מי שמעוניין ליטול חלק בהילולא צריך לרכוש כרטיס מראש לשאטל (למי שמגיע ברכב פרטי) או לאוטובוס, מה שיאפשר לו לשהות עד 5 שעות במקום. הוועדה החליטה כי מי שלא ירכוש כרטיס מראש - לא יוכל להיכנס פנימה.

משרד התחבורה הוציא הודעה מסודרת והסביר מהן דרכי הגישה להר וכן על הפעלת מערך רכבות וחניון להסעות קהילתיות. מי שיגיע ברכב פרטי יוכל לחנות בחניון אליפלט ולרכוש כרטיס נסיעה עם שאטל. גם לאוטובוסים הוקצה חניון, ממנו יפעלו שאטלים.

לעומת זאת, נסיעה חזרה ממירון באמצעות הרכבת איננה דורשת תיאום. הנסיעה תותנה בהצגת כרטיס נסיעה הלוך של התחבורה הציבורית למירון. כרטיס נסיעה של חברות פרטיות לא יתקבל.

תגיות:מירוןכרטיסיםמכירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה